tätiä ei näy pillereiden lopetuksen jälkee

  • Viestiketjun aloittaja rocher
  • Ensimmäinen viesti
rocher
lopetin e-pillerit vähän yli kuukausi sit, ja vieläkää ei täti oo kurvannu kylään. kauankohan mun sitä kannattaa odotella?? meinaan vaan, et pitäskö mun mennä käymää gynellä, et saisin Terolut-kuurin??
mulla olis vanha resepti niihin, mut kauankohan se on voimassa (sain sen joulukuussa -06) ja uskallankohan sitä ominpäin aloittaa??
alavatsaa nippailee, rintoja vihloo, alavatsaan sattuu välil jne.. Olen tehnyt raskaustestinkin varalta, ja se näytti negaa, eli en varmaan siis raskaanakaan ole. viime viikon pe "ois" pitäny alkaa menkkojen, mut varmaa pillereiden lopetuksen takia ei tätiä näy...
kauanko odottelen, et menen gynelle et saisin teroilla menkat alkuu?
 
hei!

ikävää, että menkat antaa odottaa, mutta tosi tavallista. voit soitella lääkärille ja kysyä suoraan hänen mielipidettään (tai vastaanottovirkailijan, miten sattuu olemaan), mutta luulen, että sinua neuvotaan odottelemaan rauhassa ainakin muutama viikko. kierto menee useimmilla sekaisin e-pillerien lopettamisen jälkeen, ja luulen, että tavallisesti siihen reagoidaan kuitenkin vasta muutaman kuukauden päästä pillereiden lopettamisesta.

tsemppiä!

 
Jep täällä yksi kenellä menkat tuli 4 kertaa seuraavan vuoden aikana pillereiden lopetuksesta. Itse odottelisin siihen, että seuraavat menkat pitäisi alkaa ja jos ei sittenkään kuulu, niin soitto gynelle. Taitaa olla todella tavallista, että pillereien lopetuksen jälkeen ekat menkat jää välistä tai ainakin kierto venyy pitkäksi... :hug:
 
joo no täällä on kans kokemusta tuosta.tyhjennys tuli normaalisti,seuraava kierto oli 80,sitä seuraava 60 ja viimeisin oli jo 31..eli vähän yli puoli vuotta meni mun kierron tasaamiseen,ja söin vain vuoden pillereitä.terveyskeskuksessa käskevät odotella kolmisen kuukautta ja sitten soittaa lääkärille.
 
Minäkin sain odotella ekoja luomumenkkoja aika kauan, kp venyi 49-päiväiseksi. Sitten tulikin oikein Niagaran putoukset! :LOL:

Ehdin itsekin tehdä parit raskaustestit, koska löysin aivan varmasti itsestäni raskauden kaikki oireet, mutta eipä kuitenkaan - pää taisi vain kuvitella tai sitten kroppa totuttelee pillerittömyyteen.
 
Kun lopetin pillerit niin ensimmäiset menkat tuli vasta 3 kk kuluttua ja niitä seuraavia ei sit tullutkaan, koska sitten tulin jo raskaaksi. Sen 3 kk aikana tein kans muutamat raskaustestit mut tärppäs sit vasta menkkojen jälkeen. Aikas yleistä ilmeisesti et menkkojen tulo pillereiden jälkeen saattaa kestää.
 

Yhteistyössä