Oppi siitä kerran sen et tilli nukuttaa ja siksi siis se lapsuuden kalakeittokinettä Farmi suomi alkaa. ja Huomenna se vihdoin tapahtuu.
Huhuuu ootko hereillö?että Farmi suomi alkaa. ja Huomenna se vihdoin tapahtuu.
Ei kyllä tehoa muhun tilli. Ei vaikka söisin kuinka! Mut ukkonen unettaa ja usein kesällä kalareissun ja keiton päälle tulikin kunnon myrsky <3Oppi siitä kerran sen et tilli nukuttaa ja siksi siis se lapsuuden kalakeittokin
enpä ole tuollaista ennen kuullutkaan. ihan uusi juttu minulle. eikä kyllä toimi ainakaan mun kohdallaEi kyllä tehoa muhun tilli. Ei vaikka söisin kuinka! Mut ukkonen unettaa ja usein kesällä kalareissun ja keiton päälle tulikin kunnon myrsky <3
Se oli farmi-suomen kirjassa lukenutenpä ole tuollaista ennen kuullutkaan. ihan uusi juttu minulle. eikä kyllä toimi ainakaan mun kohdalla
en epäile, etteikö toimisi. mutta minun kohdalla ei ole ollut mitään vaikutusta. vaikka aika paljn tilliä käytänSe oli farmi-suomen kirjassa lukenut
torkahteletko päivällä?en epäile, etteikö toimisi. mutta minun kohdalla ei ole ollut mitään vaikutusta. vaikka aika paljn tilliä käytän
Ne lyhyet unenpätkät ovat tehokasta lepoatorkahteletko päivällä?