Tätä heppatytöt eivät tajua

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Etkö seuraa uutisia? Mm. neurologisia oireita, sydänoireita.


 
Jepjep. Eilenhän juuri kehuit, kuinka hyvin osaat erottaa faktan fiktiosta. Eli tarkoititkin sitä, että itse teet fiktiosta faktaa!
No nyt täytyy muistaa, että kommunikointi viestein saattaa aiheuttaa väärinymmärrystä.
Myönnän, että olen hiukan laiska täsmentämään tarkoitusperiäni ja ehkä usein oletan, että minut tunnetaan jo melko hyvin täällä (olen palstaillut hyvin monta vuotta jo).
Eli suuri osa ymmärtää mikä kirjoituksissani on totta, ja mikä pilke silmäkulmassa kirjoitettua.
Ja osa haluaa ymmärtää kirjoitukseni tarkoituksella väärin.;)
 
vierailija
Näin on. Onneksi on rokotteita. Meilläkin otetaan perheen astmaatikon takia.
 
En ole mitenkään erityisen suvaitsevainen. En suvaitse esimerkisi toisten ihmisten oikeuksia polkevia.
Millä tavalla haittamaahanmuuttokriittiset polkevat toisten ihmisten oikeuksia?
Silläkö tavalla ettemme me hauku suomalaisia lasten raiskaamisesta keskustelussa missä joku lähi idän sankari on, jälleen kerran, sellaiseen syyllistynyt?
 
vierailija
Ei huolta.

Eiköhän seuraavissa vaaleissa asiat korjaannu ja kansa valitsee kokoomuksen ja keskustan valtaan.

Ja työntekijöitä tullaan kyykyttämään uusilla kikysopimuksilla ja köyhdytetään työntekijöitä uusilla veroilla, jotta yritystoiminta/työntantajat tulevat voimaan paremmin voittoineen ja osinkoineen.
 
vierailija
Ei huolta. Eiköhän seuraavissa vaaleissa asiat korjaannu ja kansa valitsee kokoomuksen ja keskustan valtaan.
Ja työntekijöitä tullaan kyykyttämään uusilla kikysopimuksilla ja köyhdytetään työntekijöitä uusilla veroilla, jotta yritystoiminta/työntantajat tulevat voimaan paremmin voittoineen ja osinkoineen.
Marinin punavihreä hallitus tekee jo tätä. Siihen ei tarvita koomusta.
 
vierailija
Kerropas lisää ja linkeillä kiitos.
Tässä uudesta kikystä


ja uusista veronkorotuksista esim autoilijoille tuskin tarvitsee antaa linkkejä...
 

Yhteistyössä