Tätä heppatytöt eivät tajua

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tiedätkö, mitä lähdekriittisyys tarkoittaa?

Sillä eikö ole kirjoitettu, siis mustaa valkoisella, Että sinun tulee luovuttaa minulle koko omaisuutesi. Siinä se nyt on, anna tulla
Tiedän kyllä.

No nyt alkaa olla viestittely sitä tasoa, että toivotan oikein hyvää päivän jatkoa sinulle - vietä erikoisen mukava päivä.❤

Minä lähden pojan lätkämatsiin!:love::X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No, näet itse.
Talous voi tilanteeseen nähden erittäin hyvin - Trump ei ole romuttanut taloutta kuten väitit.
Ja koronan kanssakin on pärjätty olosuhteisiin nähden ja verrattaen muihin kohtuullisesti.

Missä vika?
Trump on hoitanut tilanteen todella hienosti. Vain muutama kuollut ja pandemiassa oli se vika, että talous sakkaa. Trumpilla ei olisi ollut mitään keinoja talouden ylläpitoon, koska pandemia. Näin sitä yritystä johdetaan.
Ehkä Trump ei ollut vain tarpeeksi taitava talouden ylläpidossa., koska näin pääsi käymään.

Me muuten eletään vuoden 2020 loppua.
 
vierailija
Kuten jakamistasi tilastoista varmaan huomaat, niin Trump jatkoi nousukautta ja .. Onko sinun mielestäsi Trump hoitanut koronatilanteen hyvin, säästänyt ihmishenkiä?
Miksi ihmishenkiä pitäisi erityisesti säästää? Miksi sama ihmishenki on ihan ok menettää influenssassa, mutta koronan kohdalla on tehtävä kaikki mahdollinen, jotta se ei kuolisi?

Ja se on nimenomaan oleellista, että Trump jatkoi nousukautta. Hän olisi myös voinut tehdä sellaista politiikkaa, joka olisi tarkoittanut talouden kääntymistä taantumaan. Varsinkin koronaromahduksen jälkeen, mutta niin vaan siitäkin kuopasta noustaan. Tosin Trumpin kohdallahan tämä menee tietenkin niin, että mikään nousu ei ole Trumpin syytä koska hän vain jatkaa nousukautta, mutta sitten kun Biden on presidenttinä, niin nousu johtuu hänen nerokkaasta politiikastaan eikä suinkaan Trumpin tekosista. Paitsi tietenkin, jos parin vuoden pääsrä romahtaa, niin se on Trumpin hallinnon perintöä.
 
Onko mielestäsi valtion tehtävä tuottaa rahaa vai pitää ihmiset hengissä? Jos vastaat kyllä ensimmäiseen kysymykseen, olet oikeassa, ja jätän keskustelun tähän. Jos valtion tehtävä on pitää ihmiset ylipäätään hengissä, minä olen oikeassa.
-Valtio ei ainakaan mun käsityksen mukaan tuota mitään.
- Mutta eka vaihtoehto pitää ottaa huomioon. Ilmaiseksiko terveydenhoito pyörii? En oo nähnyt huikeita talkoita lääkäreillä ja hoitsuilla.
Terveydenhuolto tarvitsee myös RAHAA toimiakseen.
 
vierailija
Sosialismi on ainoa yhteiskuntajärjestelmä missä sluibailusta on tehty totaalisesti loppu eli työllisyysprosentti on 100. Toisin sanoen tuottavuus on kaiken logiikan mukaan huipussaan.
Juuh, porukka on orjatyövoimana gulagissa.

 
vierailija
Tätä Sipilän, Orpon ja Soinin PersKeKo-porvarihallitussedät eivät tajunneet
”Muissa Pohjoismaissa päättäjät toimivat työntekijälähtöisemmin kuin Suomessa. Heidän kanssaan on helppo päästä samalle aaltopituudelle, koska he tuntuvat ymmärtävän, missä syntyy ahkeran työntekijän tuottaman lisäarvon tulo, joka mahdollistaa kaiken hyvän jakamisen ympäröivään yhteiskuntaan.”
 
vierailija
Tätä Sipilän, Orpon ja Soinin PersKeKo-porvarihallitussedät eivät tajunneet
”Muissa Pohjoismaissa päättäjät toimivat työntekijälähtöisemmin kuin Suomessa. Heidän kanssaan on helppo päästä samalle aaltopituudelle, koska he tuntuvat ymmärtävän, missä syntyy ahkeran työntekijän tuottaman lisäarvon tulo, joka mahdollistaa kaiken hyvän jakamisen ympäröivään yhteiskuntaan.”
Työntekijä on kapitalismissa riippuvainen työnantajasta. Ilman työnantajaa työntekijä ei ole muuta kuin kotona makaava sluibailija joka elää toisten rahoilla.
 
vierailija
Työntekijä on kapitalismissa riippuvainen työnantajasta. Ilman työnantajaa työntekijä ei ole muuta kuin kotona makaava sluibailija joka elää toisten rahoilla.
Osuuskunnat on keksitty jo aikaa sitten. Työntekijä on lisäarvoa tuottavalla ahkeralla työllään SE tuotannon tärkein tekijä, joka tekee oman palkkansa verojensa ja vakuutusmaksujensa lisäksi myös firman tuloksen, voitot, johdon palkat sekä omistajien osingot ja verot näistä kaikista. Kiitos ja kumarrus Iso D - ahkera Duunari!
 
vierailija
FB:ssä tähän uutiseen jotkut ovat reagoineet räkänauruhymiöillä. Mikä ihmisiä vaivaa?
 

Yhteistyössä