tässäkö se nyt oli-elämä?! täytän 34 :(

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
kotivinkki
Nyt on ihania villalankoja kaupoissa, ihan marketista olen löytänyt upeita monenkirjavia lankoja ! Siitä jouluksi sukat anopille, mummille....

Kun ajoissa oppii hyväksymään iän tuomat muutokset niin pysyy silmä virkeänä vielä pitkään !

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
hehh
Joo ei muuta kun varaamaan paikkaa vanhainkotiin. Toisaalta, kaikki ei aattele noin, itekki tässä nelikymppisenä vauvaa odottelen -kaikki siis vielä edessä. Liekö asennekysymys, mene ja tiedä.

Hottentotti
Ei vaiskaan, sä olet (ehkä) vain nyt väsynyt ja miettinyt asiaa muutenkin liikaa..ei elämä ole numeroista kiinni, se vaan jatkuu jos hyvä tuuri käy..jokaisesta päivästä viisasta olla kiitollinen, sulla on vielä niin paljon kaikkea ihanaa edessä..

minääää26v
[QUOTE="vieras";27593232]Ootas kun täytät 44.. pahemmaksi kaikki muuttuu mutta hyväksi ei milloinkaan, herra anto herra otti tyydy siihen hottentotti![/QUOTE]

aaaahahahaa hyvin sanottu :D

Saraldo
Mä täytän seuraavaksi 36 ja musta tuntuu, että nyt on se paras hetki elämässä. Lapset on tehty, koulut käyty, työpaikka saatu... Hyvä parisuhde, josta ei tarvitse olla huolissaan, että kestääkö vai eikö. Lapsi sen ikäinen, että mun on helppo olla hänen kanssaan, voidaan tehdä paljon kaikkea yhdessä, pärjää koulussa, harrastaa, käy yökylässä ja antaa vanhemmilleen vapaaviikonloppuja :D. Ainoa negatiivinen asia tällä hetkellä on miehen työttömyys ja siitä johtuva rahapula :(.

57
[QUOTE="vieras";27593232]Ootas kun täytät 44.. pahemmaksi kaikki muuttuu mutta hyväksi ei milloinkaan, herra anto herra otti tyydy siihen hottentotti![/QUOTE]

Pfpta kun 57, paremmaksi aina vaan.

"Hoitsu"
Mä olen sitä mieltä edelleen että pitäisi viedä alkoholismiin taipuvaiset ihmiset katsomaan teho-osastolle kun juopot oksentaa ja paskantaa verta juuri ennenkuin kuolevat, masentuneet katsomaan ruumishuoneelle kun ihminen on avannut ranteensa, narkomaanit katkaisuasemalle kun silmät tulevat kauhusta kuopistaan jne.. elämä on ihmeellistä.

hmmmm
Mie täytän 42 ens viikolla, ainoa asia mikä tässä iässä ärsyttää on että se alkaa näkyä naamasta. :D
Esikoisen sain 35-vuotiaana ja nyt noita on kolme joten hyvin ehdit vaikka mitä. ;)

hoitsulle
[QUOTE="Hoitsu";27593311]Mä olen sitä mieltä edelleen että pitäisi viedä alkoholismiin taipuvaiset ihmiset katsomaan teho-osastolle kun juopot oksentaa ja paskantaa verta juuri ennenkuin kuolevat, masentuneet katsomaan ruumishuoneelle kun ihminen on avannut ranteensa, narkomaanit katkaisuasemalle kun silmät tulevat kauhusta kuopistaan jne.. elämä on ihmeellistä.[/QUOTokei

sama täällä
aloittaja, ymmärrän tunteesi paremmin kuin hyvin. olen 34v ja musta tuntuu samalta että elämä on ohi. olen potenut tätä ikäkriisiä ehkä vajaan vuoden verran. kyllä se varmaan ohi menee....

"vieras"

Niin no sulla ehkä elämä on paskaa, mut mullapa just nyt aivan ihanaa kun musta tuli viikko sitten pienen pirpanan mummo :heart: Enpä voi todellakaan sanoa että ois elämä paskemmaksi muuttunut, päinvastoin. Ja ikää mullakin 44 v. :)

"vieras"
Kohta olen 36v. Vaikka elin viime vuonna ekan ikäkriisin, pinnallisen myös, eli mietin vanhenemista ihan fyysisenä muutoksena, en ole enää niin hehkeä kuin aikaisemmin...mutta kun tästä pääsin, tajusin että nythän se elämä on aian mahtavassa vaiheessa.
Olen löytänyt elämäni suuren rakkauden muutamia vuosia sitten, aivan ihana mies ja parisuhde. Lapset jo isoja, pikkuvauva aika vaikka oli ihanaa, on tämä varsin mukavaa, tehdä lasten kanssa erilaisia juttuja kuin muutamia vuosia sitten helppoa lähteä vaikka tunnin varoitus ajalla reissuun, harrastaa yhdessä jne.. Hyvä työ, ei enää tarvitse etsiä paikkaansa, paljon ehtinyt nähdä. Voi jatko-opiskella ja harrastaa koska on sitä omaa aikaa. Sosiaalinen elämä vilkasta. On ihana koti ja talo, taloudellinen tilanne vakaa...oikeasti,tää on ihan huippu ajanjakso elämässä :) Tsemppiä ap, toivotaan että sinäkin huomaat sen!

Yhteistyössä