Tässä mun tämän päivän ruokaostokset joista saa ruoan öööö muutamaksi päiväksi

muumitikkari 3kpl (joo tiedän turhaa )
kevytmaito 1 litra
karjalanpiirakka 9kpl
nuudeli currynmakuinen 2kpl
4 purkkia kidiusjogurttia
simpukkamakaroonia
10kpl munia
kasvissuikale(pakaste ) 2pussia
ohut sekaleipä (2kpl pussissa )
oho-lehti (aivan totaalisen turha!!! )
perunaa n.2kg
kalkkunaleike
kirjolohisuikale (kerma-hunaja )
sika-nauta jauheliha 400g
kurkku

Hintaa tuli noille 26.95?.

Että antaa tulla vain munkin niskaan ja sateenvarjoa en avaa. B)

No sen mä voin sanoo, et noi kidiukset on järkyn kalliita, jos tarkoitat niitä juotavia jugurtteja? Yli 2 e 4 kpl pikkupurkkeja, itse lopetin niiden ostamisen kun tajusin miten hirvee hinta...

30c saa tavallisia juguja, joista varmaan puolet maitoo lisäämällä sais juotavia, eipä oo tullut vaan kokeiltua... :D

No niin, kamala kamala sinä. :kieh: :saint:
Me ollaan kauppaan vasta menossa ja tällä hetkellä on olo että listalta tulee löytymään myöskin max. 3 päivän ruokatarpeet sekä "pieniä" lisukkeita: iso purkki vanukasta, mehukeittoa, jotain ihanaa tuoretta leipää, pakastepizzaa, irtokarkkeja, myöskin noita karjalanpiirakoita ja limpparia. :p
Ajattelin selvitä neljällä kympillä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:
No sen mä voin sanoo, et noi kidiukset on järkyn kalliita, jos tarkoitat niitä juotavia jugurtteja? Yli 2 e 4 kpl pikkupurkkeja, itse lopetin niiden ostamisen kun tajusin miten hirvee hinta...

30c saa tavallisia juguja, joista varmaan puolet maitoo lisäämällä sais juotavia, eipä oo tullut vaan kokeiltua... :D
Ei ole niitä juotavia vaan ihan tavallisessa purkissa. 2.05 maksoi neljä purkkia.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
tämä ei nyt tähän asiaan kovinkaan kuulu, mutta mitä teet nuista kirjolohisuikaleista ja minkä kokonen pakkaua?
Siinä rasiassa on 300g. Mä varmaan teen niin, että paistan niitä suikaleita pannulla, sitten sekaan kasvisuikaleita yks pussi. Joukkoon kermaa ja vettä, että on tarpeeksi nestettä nuudeleita varten. Mulla on sellainen korkiareunainen pannu jossa onnistuu keittää kaikki samassa. Mausteita sekaan, yleensä ne nuudeleitten maustepussit.

Ei mitenkään erikoista, mutta mä tykkään.

Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:
Mulla penskat juo nuita juotavia jogurtteja ja vaikka tiiän, että on kallista, nii itteminä kauppalaskun maksan
Joo, oon mäkin niitä aikaisemmin ostanut, kun lapset tosiaan tykkää. Tuli sit vaan yks kerta herätys, et "kauhee miten kallista", kun lapsilla sellainen pikku purkki menee yhdellä holauksella alas. Eli enpä enää osta "aina jääkaapissa olevaksi", herkuksi ehkä joskus.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Ei ole niitä juotavia vaan ihan tavallisessa purkissa. 2.05 maksoi neljä purkkia.
Ne on ihan järkyttävän sokerisia, maistapa ;) Tavallisessakin on edes vähän vähemmän sokeria .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ne on ihan järkyttävän sokerisia, maistapa ;) Tavallisessakin on edes vähän vähemmän sokeria .
En maista, mä en niin välitä syödä jogurttia. Ei me aina noita osteta, se vaihtelee sen mukaan mitä likka haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Meillä usein hyvin samantyyppiset ostokset, mutta maitoa menee litratolkulla. Noi muksut jo juo melkeen puolitoista litraa päivässä... :eek:
Mulla yksi lapsi joka ei ole aina kotona. Mä en juo maitoa ollenkaan.
Se selittää. :D Mä juon tosi harvoin, mies ei juo koskaan. Mutta noi tenavat...

Yhteistyössä