Tässä mun äitienpäivälahjatoiveet

  • Viestiketjun aloittaja äp
  • Ensimmäinen viesti
äp
toivon uutta maraboun suklaalevyä ja hortensia kukkaa.Mitä te muut toivotte?alux ajattelin että olis ihana saada akryylikynnet kuten yhdellä tuttavan rouvalla mut ne olis olleet liian kalliit.
 
vieras
Toivon että kuivausrumpu palaisi hyväkuntoisena korjuuksilta. Siinäpä se.

Kosmetiikkaa ja koruja en käytä, yöpaitoja on liikaakin (siihen nähden että neljä vuotta viimeisestä kahdeksasta olen imettänyt, enkä edes voinut käyttää niitä!), hajuvedet saavat pään särkemään.
 
vieras
Mä niin toivoisin, että mies hoitaisi meidän vauvan aamutoimet (myös aamukakkavaipan vaihdon, joka on ylivoimainen tehtävä sille) ja keittäisi mulle aamukahvin ja olisi ostanut jotain pientä herkkua kahvin kanssa :) Mutta tuskinpa tämä toive toteutuu...
 
ihanan kallista
Minäkin oon yleensä ollut tyytyväinen valmiiksi laitettuun aamupalaan ja kukkiin + korttiin. Tänä vuonna toivoin, että mentäis ulos syömään koko perhe ja mies on luvannut :)
 
Minni
Minä toivon, että mieheni lisäksi joku muukin toivottaisi minullekin hyvää äitienpäivää.
Minullakin kun lapsi on, vaikka onkin pilven reunalla. Mutta äitinä minua ei pidä kukaan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Minni:
Minä toivon, että mieheni lisäksi joku muukin toivottaisi minullekin hyvää äitienpäivää.
Minullakin kun lapsi on, vaikka onkin pilven reunalla. Mutta äitinä minua ei pidä kukaan.
Varmasti pitää, mutta kukaan ei luultavasti uskalla ottaa puheeksi asiaa äitienpäiväntoivotusten yhteydessä. Onhan toi rankka juttu.

Hyvää äitienpäivää sulle etukäteen. :hug:
 
kahden äiti
Samaa kuin molempina edellisinäkin äitienpäivinä, eli että mies hoitais muksujen aamutoimet ja antais mun loikoilla vähän aikaa. Ja sitten tehtäis jo aamupäivällä jotain kaikki yhdessä. Jokohan tänä vuonna mies nousisi ennen puolta päivää...
 

Yhteistyössä