tässä kysymys?

Kuka teistä pettänyt puolisoaan toisen kanssa ja sit eron myötä muuttanut samantien asumaan sen toisen luokse? Oletko onnellinen? Asutteko edelleen yhdessä?Kuinka kauan onnea kestänyt?

..tuli vaan ihan ajatuksena mieleen omasta historiastani..meillä ukko vietti kiihkeitä viikonloppuja hotelleissa uuden löydön kanssa ja luuli,että mä samalla pesen sen vaatteita ja ruokin sitä..eipä vaan onnistunut..muutaman vko odotin,että lähtee tästä talosta lopullisesti..tavaratkin pakkasin,että pääsen nopeempaa eroon..ja ukko vaan seilas, kunnes otin sen käyttämän avaimen pois ikkunalaudalta..siinähän oli..herralla kiihkeitä hetkiä koko viikonloppu toisessa kaupungissa ja kun kotiutui, niin eipä päässyt taloon..tavarat oli nostettu kuistille..ja minä opiskelukaupungissa..

Ukko tajusi vihdoin vihjeen ja muutti uuden naisensa luokse asumaan..

Baarissa kertoi minulle, että ajattelee mua päivittäin ja ym ym..Sekin puputus loppui siihen,kun sanoin että hei..sähän asut naisesi luona..NYTHÄN SÄ OLET TOSI ONNELLINEN JA SUORASTAAN HEHKUT RAKKAUTTA..ja toinen oli ihan myrtsinä edessä..kyseessä siis todella aito rakkaustarina :)

Mulla on elämässä periaate,että kun kerran ulko-oven suljet, toiste se ei avaudu..

Kuinkas teillä muilla?

Karuski
oikeesti..yritän aina vastailla ihmisten asioihin ja aina saa jotain epäkohteliaisuuksia itselleen..itse en täällä solvaa enkä loukkaa muita..ainakaan tarkoituksella..

mun puolesta saa jäädä nää sivut.

Yhteistyössä