Tässä aamun pitkäveto

likalla hammaslääkäri 8.45 eikä halua mennä yksin.. mies on luvannu viedä-mutta hups kun lipsahti eilen baariin ja on menny yöksi jonnekkin ei siis kotona nyt.. laittoi yöllä pikkasta vailla 2 viestin ett on kotona 8.30 ja vie likan.

tuleeko vai ei?

itse veikkaan ett ei ja olenkin jo sopinut ett kaveri tulee meille poikien kanssa siksi aikaa kun käytän likan siel lääkärissä

pakko hoitaa kaikki itse kun "aikuiseen" ei voi luottaa pätkääkään.. yleensä jos jonkun lupaa hoitaa niin se kyllä kusee.vaikka olis selvinpäin niin onnistuu sössimään.esim vei pojan silmälääkäriin ja unohti rillit kotiin-vaikka sanoin ett muistakaa lasit.. itse olin sairaalassa ett oli pakko laitta mies asialle

Alkuperäinen kirjoittaja Uneton:
Eiks sua vaivaa yhtään että missä se on ollut? Kurjaa kaikkinensa :/
ei vaivaa,mulle alkaa olla ihan sama missä se on.töissä se sanoo olevansa kun ei tuu kotiin.ja parempi kun ei tule,koska silloin sillä on aina asiaa mulle ja ei hirveesti nappaa kuunnella yöllä

Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Uneton:
Eiks sua vaivaa yhtään että missä se on ollut? Kurjaa kaikkinensa :/
ei vaivaa,mulle alkaa olla ihan sama missä se on.töissä se sanoo olevansa kun ei tuu kotiin.ja parempi kun ei tule,koska silloin sillä on aina asiaa mulle ja ei hirveesti nappaa kuunnella yöllä
:hug: :hug:

vieras
soitti,ei tuu :headwall: :headwall:
Voi paska. Mut onneks sä pääset siitä eroon, ettekste oo eroomassa... Tsemppiä sulle, sehän on sulle tavallaan pitkävetovoitto kun muutat eri osoitteeseen miehen kans.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
soitti,ei tuu :headwall: :headwall:
Voi paska. Mut onneks sä pääset siitä eroon, ettekste oo eroomassa... Tsemppiä sulle, sehän on sulle tavallaan pitkävetovoitto kun muutat eri osoitteeseen miehen kans.

:D niin onkin.. sanoin sille äsken pari valittua sanaa,vaikka ihan samapa se on,ei ne mee perille :headwall:

Yhteistyössä