tärkeä kysäri,kun sohvasta pakko päästä jo tänään eroon?

Eli mun äidille jo tuli uus sohva mutta kun huutonetti menee kiinni vast 24.10 niin mihin kannatta soita että joku vie se pois onko totta että ekotori vie ja ei tarvi maksaa?Ainakin hyvässä kunnossa se on,mut,mut kuka näitä vie sitten?Soitin kauppaan ja kauppa vie jos maksetaan 40

kokemusta on
Täällä Ekotori veloittaa monta kymppiä, jos hakevat. Meidän sohvista meinasivat jopa pyytää maksun kun veimme itse sinne myytäviksi ja ei, ei olleet huonokuntoiset tms. Yrittävät vaan rahastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemus:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
mutta sanokaa vielä se että onko tyhmää kysyä naapurilta jos vaikka he haluavat :ashamed:
Ei ole tyhmää. Tosin hieman aiemmin olisi voinut asialla olla ja kartottaa koko tuttavapiirin ;)
no,sitten mies tulee jo 20min päästä kotiin ja pakotan mennä kysymään naapurilta :D jos ei sitten toivottavasti ehdin soita sitten fidaan

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Siis onko se kyseinen sohva laitettu huutonettiin ja nyt haluattekin siitä aiemmin eroon?
Silloinhan sen huudon voi sulkea aiemmin.
saako sulkea,mutta mitä jos sielä on jo huuto???Yritin otta yhteyttä hänen kaa,mutta ei hän vasta?Mitä tehä? :/
Voi sulkea, mutta sun pitää myydä se sille huudon tekijälle.

jaa
no,sitten mies tulee jo 20min päästä kotiin ja pakotan mennä kysymään naapurilta :D jos ei sitten toivottavasti ehdin soita sitten fidaan
Mä en taaskaan ymmärrä. Se sohva on sun äidillä, mutta aiot tarjota sitä sun naapurille. Teillä ei ole pakettiautoa, jolla voisitte sen jonnekin viedä. Miten siis ajattelit sen sitten naapurille viedä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Siis onko se kyseinen sohva laitettu huutonettiin ja nyt haluattekin siitä aiemmin eroon?
Silloinhan sen huudon voi sulkea aiemmin.
saako sulkea,mutta mitä jos sielä on jo huuto???Yritin otta yhteyttä hänen kaa,mutta ei hän vasta?Mitä tehä? :/
Voi sulkea, mutta sun pitää myydä se sille huudon tekijälle.
no voi prkle

turkulainen
Sähän olet Turusta Savanna? Ekotori tosiaan hakee ilmaiseksi, paitsi jos on rikkinäinen. Meiltä vasta haettiin sohva, mutta hakevat vaan n. kerran viikossa. Joten ainakaan tänään ei enää onnistu.

Yhteistyössä