Tännekin neuvoja puutarhaihmisiltä!

ev
Samaa kyselin eilen- tosin kyseessä on terassi. Minäkin haluaisin terassista sellaisen pienen vehreän / vihreän keitaan. Ja tällä viikolla olen ajatellut lähteä hankkimaan kukkasia kaupoista terassille + ynnä muuta kivaa juttua.
 
minä lähden etsimään ensi viikolla..listalla on amppelimansikkaa ja mehikasveja, haluan kasveja sekä matalalle, korkealle että siihen välille! Köynnöskrassia siinä nyt olisi mutta ei ihan vielä kovin ole kasvanut komiaksi. :/
 
h
Alkuperäinen kirjoittaja Duuri:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
aurinkoinen? silloin joku hyötykasvi vois olla kiva! Ehkä basilika? siinä on nätit kukat ja tuoksuu superhyvälle :)
Näin onkin, kiitos, ehkä sellaiseen yrttiruukkuun? sellainen rykelmä niitä ruukkuja? Se olisi hieno.
Itse asiassa niitä myydään ihan ruukuissa, sellasina noin metrin korkuisina, tukikepein varustettuna. Ja kukat on tosi nätit :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Muutama kärkö kietoutumaan ritilää pitkin (isot ruukut). Ruukkuihin reunalle kesäkukkia. Parvekelaatikoita kaiteet täyteen (sisäpuolelle) ja niihin kukkasia. Muutama jättiamppeli. Lisää kesäkukkia :D
Kiitos! Kirjoitin ylös :D Tarkoititko kärhö?
 
h
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Muutama kärkö kietoutumaan ritilää pitkin (isot ruukut). Ruukkuihin reunalle kesäkukkia. Parvekelaatikoita kaiteet täyteen (sisäpuolelle) ja niihin kukkasia. Muutama jättiamppeli. Lisää kesäkukkia :D
mikä on kärkö? Vai kärhöäkö meinasit? Ei ollu kettuilua, ihan varmistaa halusin :)
 
Miä
Ja osta kunnon kukkia eikä mitään ruipeloita niin saat äkkiä viidakon sinne =) Just eilen väsäsin koulussa ittelleni amppelin, laitoin siihen 3 maahumalaa, ne on nyt reilu parimetrisiä, roikkuu lattialla, ei tartte paljon kasvatella :D Rakastuin koristetupakkaan, taidan ottaa muutaman sitä ja kokeilen paprikoitakin. Ne ei kyllä jaksa tehdä satoa jos näin kylmänä jatkuu..
 

Yhteistyössä