Tänne pinoon kaikki äiteet jotka EI muista antaa D-vitamiinitippoja säännöllisesti! (ei haukkuja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hajamielinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hajamielinen

Vieras
Vai olekohan ainoa lahopää....? :/ mut lapsi nyt 1v8kk ja vasta toinen pullo menossa. kaikkeni olen yrittänyt mut mitkään kontstit eivät ole mun hataraan päähän tepsineet... kyl riskit tiiän mut silti...

Alkuperäinen kirjoittaja hajamielinen:
Vai olekohan ainoa lahopää....? :/ mut lapsi nyt 1v8kk ja vasta toinen pullo menossa. kaikkeni olen yrittänyt mut mitkään kontstit eivät ole mun hataraan päähän tepsineet... kyl riskit tiiän mut silti...

Iso lappu jääkaapin oveen muistuttamaan... kännykkään muistutus hälytyksellä jne. Kyllä ne muistaa, jos haluaa.

No täällä kyllä kans yks lahopää :D

Tyttö nyt 2,5-vuotias ja ku vaipanvaihto pesukoneen päällä loppu ni tippojen säännöllinen anto loppu myös. Ei vaan voi muistaa :whistle:
Mut nyt ku tuli vauva taloon ni oon muistanu taas tytölleki antaa ku annan samalla ku vauvalleki :saint:

Mut turhaan siitä ahdistumaan, kunhan antaa niin usein ku muistaa! B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hajamielinen:

Iso lappu jääkaapin oveen muistuttamaan... kännykkään muistutus hälytyksellä jne. Kyllä ne muistaa, jos haluaa.

Mää en muista antaa joka päivä...ilmeisesti kyse on sitten alitajuntani haluamattomuudesta...

Juu, mä en kanskaan muista niitä IKÄÄN!! Mulla vauva, kohta 3kk. Nyt oon koittanu ottaa tavaksi, että joka aamu, ku syön aamupalaa, niin annan sitterissä istuvalle vauvalle d-tipat samalla. Ne on siinä keittiössä oikeen näkyvällä paikalla aina, mut en silti muista. Vaik ois lappuja jääkaapin ovessa, nii en säännöllisesti muistais silti antaa. Tuskin lukisin sitä lappua aina ja siihen tottuis, niin ettei enää huomais. Samoin kännykän muistutuksen automaattisesti sulkisin sen kummempia lukematta. Mut en kanna siitä huonoa omaatuntoa, vaikken muistakaan aina antaa. On niitä onneks muitaki ja tuskin tuo meidän baby siihen kuolee. :) Yritys ainaki on hyvä... ;)

Ihan pikkuvauvana tuli kyllä jaksoja jolloin unohin koko d-vitamiinien olemassaolon :ashamed: Mutta nyt kun antaa ruokailun yhteydessä niin muistaa paremmin. Varsinkin kun poika tykkää niistä niin paljon, että ruokaa saa niiden avulla menemään ainakin pari lusikallista lisää :D

minä myös unohdan antaa niitä... se pullo joka saatiin neuvolasta hävisi mystisesti, oli näkyvällä paikalla jotta ne muistaisin antaa ja kissat on sen siitä pöydältä jonnekkin mäistkinyt... no nyt viimein muistin ostaa uuden pullon ja nyt o9n taas yritys että jos vaikka joka toinen päivä muistaisin :D
se on yllättävän vaikeaa muistaa, en muista ottaa omiakaan vitamiineja... :/ hatarapää on kirous :(

Mä annan taaperolla niitä sitruunanmakuisia imeskelytabletteja. Tyttö tykkää niistä ja pitää itse huolen että vitamiinit tulee joka päivä otettua. Samaan syssyyn muistan sitten antaa tipat vauvallekin.

Yhteistyössä