tänne ovulaatiotesti kuvia.

Siis tähän saakka ollut sellaista vaihtelevaa haalua vain, aamulla huomasin että oli vähän tummunut. Aamulla myös kovaa jomotusta oikealla munasarjassa ja päivän aikana tuntunut kunnolla painetta vatsassa monta kertaa. (y)

Jotain kananmuna limojakin tuli jo eilen vähän, tänään enempi. On tää yhtä oman kroppansa tulkitsemista :D
Kuulostaa plussalle! Peitot pikana heiluu ellei jo heiluneet (y)
 
Moi. Voisko joku viisaampi kertoa miksi saan aina o-testiin haleaa viivaa? Olen testaillut kierron lopussa, sekä välissä ja alussa. Aina sellainen haalea viiva... Mitä se kertoo?
Käsittääkseni on mahdollista että läpi kierron niihin testeihin voi saada enemmän ja vähemmän hailakkaa viivaa. Se todellinen plussa on se kun viivat on yhtä vahvat tai testiviiva jopa vahvempi kuin kontrolliviiva.

Helpointa, mutta kalleinta on testailla digeillä, joissa saa sen hymynaaman kun on LH-huippu.
 
Hjelp!

Voisitteko kertoa mulle onko tämä nyt plussa, oon tikuttanut pitkään tässä kierrossa ja menetin jo toivoni koska kierto yleensä 28-30pv ja nyt kp21.:LOL:

Laitan kuvan testistä testiajalla ja toisen kuvan jossa kuivunut aamutesti ja nyt tämä iltatesti (n)
Muoks: testi PC
katso liitettä 7277 katso liitettä 7278
Mä testasin tollasen samanlaisen tänä aamuna PCllä, ja koska tulkkasin sen melkein plussaks ellen jopa plussaks, tein samasta näytteestä CBn digitaalisen, joka näytti negaa. Eli sen pohjalta sanoisin että nega.

Mutta mä kyllä saan PCn testeihin jopa menkkojen aikaan melko vahvan viivan, ja taas RFSUn testeihin en koko kierrossa muita kun hailakoita, joten ota nyt näistä selvää. CB sentäs on yksiselitteisempi, ei on ei. Ja RFSUn mukaan en siis ovuloinu ees siinä kierrossa kun raskauduin, joten ne jätän suosiolla kauppaan. Taidan jättää PCtkin jahka tää paketti loppuu. Huoh...
 
Ensimmäistä kertaa tikutellu ovista, miten näitä sitten tulkita? Jokunen hetki sitten tein ton viimesimmän testin eli KP16 ilta, viiva selvästi vaaleampi kuin aamuinen. Koko eilinen päivä oli menkkamaista alavatsan juilintaa ja ilmavaivoja, samoin tänä aamuna vielä oli alavatsalla juilintaa, mutta nyt iltaa kohden helpottanut.
 

Attachments



Testattu aamupissistä.
Tänään kp18 KU:n jälkeen.
Ekana tein PC:n liuskan ja kun se näytti plussaa(tai, no melkein) tein puikon, sitten loput, viimeisenä digin. Eli toimii aamullakin ekasta pissistä. (y)
Mutta siinä näette eron testien välillä. Toki noista osa pitäisi tehdä klo10-20, joten teen ne vielä oikeaan aikaan.
 


Onko jollain kokemusta näistä apteekin ovistesteistä?
Onko toi keskimmäinen plussa?
 
Epätoivoinen testaus menossa :LOL:

Aiemmin en ole testannut näin systemaattisesti kuin tässä kierrossa. Ensimmäisen kuvan testi on tiistailta, kp9. Siinä on ollut vahvin viiva, minkä olen testeihin saanut. Sen jälkeen suurimmassa osassa hädin tuskin erotettavaa testiviivaa. Jälkimmäinen kuva eiliseltä. Onko tässä toivoa, että viiva vahvistuisi vielä?

Sen verran tuntemuksia, että pientä satunnaista kipuilua oikealla puolella, mutta ei mitään aiempaan kiertoon verrattavaa (silloin en testannut ollenkaan, kun ei päästy vielä yrittämään). Limojakaan ei ole näkynyt. Oma kärsivällisyys alkaa vaan olla vähissä :ROFLMAO:
 

Attachments

Yhteistyössä