Eli lasket heviksi ihan kaiken, jota on laulanut tai laulaa pitkätukkaiset miehet? Juu, on sulla hieman vielä opittavaa....Tähän genreen sitä mahtuu! On sukahousuheviä, heviballaadeja, speedheviä, tilulilu- heviä, örinäheviä, maksalaatikon oksennusheviä ja metallica ( en siitä niin välitä itse).. Ja mitä muita nimityksiä näitä nyt onkaan..
Onko toi kuva sun oma? Siis tuo täydellinen hampaisto ja hymy. Hitto ku ärsyttää ku toisilla on ja mulla ei. Voisit vaihtaa sen toiseen kuvaan, ku mua ärsyttää aikalailla katella sitä..
No entä jos löysäät vähän nutturaas :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ei heviä nähneetkään;29382101:Eli lasket heviksi ihan kaiken, jota on laulanut tai laulaa pitkätukkaiset miehet? Juu, on sulla hieman vielä opittavaa....
No ei ole, ei. Löytyi kuvahaulla täydellisen kaunisOnko toi kuva sun oma? Siis tuo täydellinen hampaisto ja hymy. Hitto ku ärsyttää ku toisilla on ja mulla ei. Voisit vaihtaa sen toiseen kuvaan, ku mua ärsyttää aikalailla katella sitä..
No hyvä ettei oo.. mut vaihda joku toinen kuva siltiNo ei ole, ei. Löytyi kuvahaulla täydellisen kaunis
Voin mä vaihtaa kun tuo ärsyttä myös minua, mutta nyt en jaksa. Myöhemmin tänään. Tuu sitten kommentoimaan uutta kuvaa, tuuthan?No hyvä ettei oo.. mut vaihda joku toinen kuva silti
No heavyn historia menee kyllä paljon kauemmaksi kuin Helloween. Ja ei Helloweeniä kyllä ikinä lasketa rockiksi vaan kyllä se sen verran rankkaa kamaa yhä on ettei vahingossakaan soi mainstream-kanavilla (Okay, Rockilla voi soida, mutta sielläkin erit. harvoin).Oletteko katsoneet sen dokumentin hevi musiikin historiasta? Siinähän ensimmäisiä hevibändejä on tyyliin helloween. On tämäkin musiikki kehittynyt ja muuttunut.. Siihen aikaan kun helloween esimerkiksi aloitti oli se tosi raskasta musiikkia, nykyisin lasketaan rockiksi.
Käviskö tää Joan Jett & the Blackhearts - I Love Rock N Roll - YouTubeOlisko hyviä hevipändei mis laulais nainen?
[video=youtube;H0HcakUf8TU]http://www.youtube.com/watch?v=H0HcakUf8TU[/video]Alkaa kulostaa ihan hyvältä!
Olisko hyviä hevipändei mis laulais nainen?