Tänään sit tulee porukkaa Suomeen al-Holin leiriltä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Al-holilaiset pääsivät leiriltä pois omin avuin, paitsi mitä nyt UM antoi salkullisen rahaa ($200000?) leirin hallinnolle ja kuskasi terroristit diplomaattiautoissa Turkin Ankaraan?
 
vierailija
Muistaakseni kun asiasta puhuttiin talvella teille oli ok et tulevat omia aikojaan takaisin. Nyt tulivat.
Valitatte silti.
Ullatus.
Kenelle oli?
Eli tää päivä on sullekin ilonpäivä, ullatus ullatus...katotaan vieläkö herutat puolustuspuheita kamelinvarvas märkänä, kun paljastuu mitä kaikkea kivoja jekkuja kyseiset naiset ovat Suomessa harrastaneet ''kotoutumisen'' jälkeen..
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar
vierailija
Kenelle oli?
Eli tää päivä on sullekin ilonpäivä, ullatus ullatus...katotaan vieläkö herutat puolustuspuheita kamelinvarvas märkänä, kun paljastuu mitä kaikkea kivoja jekkuja kyseiset naiset ovat Suomessa harrastaneet ''kotoutumisen'' jälkeen..
Mä olin sillä kannalla et valvotusti pitäisi tuoda suomeen, johonkin vastaanottokeskuksen tapaiseen jossa olisivat tutkinnan ajan ( olisi siis ehtona sille et haetaan leiriltä )
Nyt kun tulivat omin avuin niin tällainen valvonta ei ole mahdollista.
Joten ei, ei ole onnen päivä.
Mielummin valvonnassa kuin vapaana, suomeen paluun estäminen kun ei suomen lakien mukaan onnistu.
Oliko sulla muuta öyhötettävää?
 
vierailija
Sanottiinhan tuosta jo sillon alussa, että ne tuodaan Helsinki-Vantaalle koneilla ja viedään VIP tilojen kautta jonnekin suojaan...mikä vittu sua oikeesti vaivaa noiden jatkuvien linkkivaatimustes kanssa???
Ota talouspaperia ja kuivaa haarovalis ja eti ne linkkis ite.
missä sanottiin?
Sä heittelet näitä väitteitäs kokoajan ja mitään et pysty/ halua todistaa.
Tossa ylempänä yksi linkitti koneiden listan todisteena et on tuotu yksityiskoneella kun ei listassa ole sopivia koneita, koskas Istanbul on siirtynyt Turkista muualle?
 
vierailija
Ja tästä sulla on todisteet? Varmaan sit näytät ne muillekkin?

Ulkoministeriö toteaa, että suomalaisia lapsia ja heidän huoltajiaan on avustettu konsulipalvelulain mukaisesti. Heille on Ankaran suurlähetystössä myönnetty matkustusasiakirjat ja heidän paluunsa Suomeen on järjestetty yhteistyössä Turkin viranomaisten kanssa.
Normaali toimintatapa olisi myöntää turistille matkustusasiakirja kadonneen tilalle ja potkia se sen jälkeen kadulle hoitamaan itse omat asiansa. Nämä isisin kuninkaalliset ovat vähän erikoisasemassa. Varmaan kaikki mahdollinen julkinen palvelukin pelaa heti siitä huolimatta, että ovat tippuneet Kelan palvelujen ulkopuolelle.
 
Mä olin sillä kannalla et valvotusti pitäisi tuoda suomeen, johonkin vastaanottokeskuksen tapaiseen jossa olisivat tutkinnan ajan ( olisi siis ehtona sille et haetaan leiriltä )
Nyt kun tulivat omin avuin niin tällainen valvonta ei ole mahdollista.
Joten ei, ei ole onnen päivä.
Mielummin valvonnassa kuin vapaana, suomeen paluun estäminen kun ei suomen lakien mukaan onnistu.
Oliko sulla muuta öyhötettävää?
Millai minä öyhötän, tulin juuri päikkäreiltä ja suihkun kautta tänne lukemaan tätä sun mamukiimaas tänne....supo on huolissaan ja monet asiantuntijat ovat huolissaan, mutta sinä täällä vaan naureskelet ja vähättelet koko ongelmaa....olisko sulla antaa jotain konkreettista syytä sille mikä tässä koko al hol jutussa sua naurattaa?
missä sanottiin?
Sä heittelet näitä väitteitäs kokoajan ja mitään et pysty/ halua todistaa.
Tossa ylempänä yksi linkitti koneiden listan todisteena et on tuotu yksityiskoneella kun ei listassa ole sopivia koneita, koskas Istanbul on siirtynyt Turkista muualle?
Mitään et halua pysty todistamaan?
Olen antanut sulle aikaisemminkin linkit asioissa mistä on keskusteltu, mutta kun et uskalla lukea niitä niin paljonpa noita hyödyttää sulle antaa.
 
vierailija



Normaali toimintatapa olisi myöntää turistille matkustusasiakirja kadonneen tilalle ja potkia se sen jälkeen kadulle hoitamaan itse omat asiansa. Nämä isisin kuninkaalliset ovat vähän erikoisasemassa. Varmaan kaikki mahdollinen julkinen palvelukin pelaa heti siitä huolimatta, että ovat tippuneet Kelan palvelujen ulkopuolelle.
samoin korona tapauksessa, konsulit järjesti matkat, mut osan kustannuksista joutui itse maksamaan.
Samat säännöt kaikille?
 
vierailija
Millai minä öyhötän, tulin juuri päikkäreiltä ja suihkun kautta tänne lukemaan tätä sun mamukiimaas tänne....supo on huolissaan ja monet asiantuntijat ovat huolissaan, mutta sinä täällä vaan naureskelet ja vähättelet koko ongelmaa....olisko sulla antaa jotain konkreettista syytä sille mikä tässä koko al hol jutussa sua naurattaa?

Mitään et halua pysty todistamaan?
Olen antanut sulle aikaisemminkin linkit asioissa mistä on keskusteltu, mutta kun et uskalla lukea niitä niin paljonpa noita hyödyttää sulle antaa.
Missä sanottu yksityiskoneesta ja vip alueesta?
Sen kun linkität tähän niin en kysele enempää.
Paitsi sen et missä mä hehkutan asiaa? Päinvastoin mielummin olisin halunnut palaajat lukkojen taa kuten aiemmin kirjoitin. Te taas hehkutatte jo hallituksen syyttämistä terrori-iskuista.
 
vierailija

Iltapäivällä ei ole Vantaalle tullut saapumislistan mukaan yhtään konetta Turkista tai lähimailtakaan, joten yksityisjetillä tulivat. Tämän voi tarkistaa flightradarin sivuilta.
 

Yhteistyössä