Työtoverini kysyi, miten ihmeessä mä kerkiän tehdä aamuvuoron hommat + mulla on aikaa pitää lakisääteinen tauko. Kun hän ei kerkiä.
Kun aiemmin mä tein pelkkää aamua ja hän myöhempää vuoroa. Ja mulla kuulemma oli niiiin helppoa olla aamussa, ilman kiirettä. Ja hänellä oli niin kamala kiire myöhemmssä vuorossa, ettei kerinny töitä loppuun hoitamaan.
Onhan siinä hommaa ja pitää osata organisoida töitä, mitä tekee missäkin vaiheessa ja mitä voi viedä kerralla saliin. Aamussa siis.
Ja esim. tänäänkin mä kerkisin hyvin hoitamaan työni (kaikki mitä pitikin ).
Ja aamusta kun menin töihin, aloitin sillä , että autoin häntä, jälleen
Muuten ei olisi ehtinyt .....
Kun tähän asti mulla on ollut se leppoisampi/helpompi vuoro (aamu) ja hänellä se kiireisempi/ enemmän töitä-vuoro (myöhempi aamu) Hänen mielestään , siis.
Toivottavasti pomokin olisi huomannut asian :kieh:
Kun aiemmin mä tein pelkkää aamua ja hän myöhempää vuoroa. Ja mulla kuulemma oli niiiin helppoa olla aamussa, ilman kiirettä. Ja hänellä oli niin kamala kiire myöhemmssä vuorossa, ettei kerinny töitä loppuun hoitamaan.
Onhan siinä hommaa ja pitää osata organisoida töitä, mitä tekee missäkin vaiheessa ja mitä voi viedä kerralla saliin. Aamussa siis.
Ja esim. tänäänkin mä kerkisin hyvin hoitamaan työni (kaikki mitä pitikin ).
Ja aamusta kun menin töihin, aloitin sillä , että autoin häntä, jälleen
Kun tähän asti mulla on ollut se leppoisampi/helpompi vuoro (aamu) ja hänellä se kiireisempi/ enemmän töitä-vuoro (myöhempi aamu) Hänen mielestään , siis.
Toivottavasti pomokin olisi huomannut asian :kieh: