Tänään ratkeaa saako Joe Biden presidenttinä mitään merkittävää aikaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiiä, mutta komeasti pelasi kyllä Trump tämän Senaatin enemmistön demokraateille. Periaatteessa täysin varma rebu-voitto (tai ainakin tasuri joka olisi riittänyt), mutta Trumpin ansiosta demokraateilla on nyt tämä etu.
 
vierailija
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8f60b960-120f-4a3e-845f-01122f9e8285

Presidentti Niinistö onnitteli välittömästi presidentti Bidenia: ”Suomi odottaa yhteistyötä”

Tänään klo 19:06

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö kiiruhti onnittelemaan presidentti Joe Bidenia Twitterissä.

Yhdysvaltain 46. presidentti Joe Biden on astunut virkaansa Washingtonissa.

Yhtenä aivan ensimmäisistä valtionjohtajista Bidenin virkavalan jälkeen uutta presidenttiä kiiruhti onnittelemaan Suomen tasavallan presidentti Sauli Niinistö.

Niinistö välitti onnittelunsa Bidenille Twitterissä lähes minuutilleen samaan aikaan kuin Biden vannoi valansa.

– Presidentti Joe Biden, Suomi odottaa yhteistyötä teidän ja hallintonne kanssa globaalien ongelmien ratkaisemiseksi yhdessä sekä kahdenvälisten ja transatlanttisten suhteiden edelleen vahvistamiseksi, Niinistö tviittaa.
 
vierailija
En tiiä, mutta komeasti pelasi kyllä Trump tämän Senaatin enemmistön demokraateille. Periaatteessa täysin varma rebu-voitto (tai ainakin tasuri joka olisi riittänyt), mutta Trumpin ansiosta demokraateilla on nyt tämä etu.
Trump maksoi rebuille presidentin viran, kongressin ja senaatin.
Sinänsä hauskaa et Trump sai näin aikaan juuri sen minkä lupasi: MAGA
 
vierailija
1. Tessalonikalaiskirje 5

1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;

2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.

3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.

-------------

2. Tessalonikalaiskirje 2

1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,

2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?

6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.

7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,

8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

13 Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.

14 Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta, omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.

15 Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.

16 Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,

17 lohduttakoon teidän sydämiänne ja vahvistakoon teitä kaikessa hyvässä työssä ja puheessa.

---------------------------

Johanneksen ilmestys 3

14 Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:

15 Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!

16 Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.

17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.

18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.

19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.

20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.

21 Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.

22 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"
 
vierailija
Noniin. Nyt sitte odotellaan mielenkiinnolla, missä biidenin ensimmäinen sota alkaa...
Veikkaan kuvioksi, että Sleepyjoe aloittaa sodan, syrjäytetään seniilinä ja Kamala vasemmstolainen nousee valtaistuimelle ja lopettaa sen.
Kansakunta hurraa jonkun pikkuvaltion tuusannuskaksi pommittamiselle ja kohtelee kamalaa kansakunnan pelastajan sodan kurimuksesta.
Frendly firen avulla tapetaan muutama köyhä sotilas, että saadaan komeita sotilashautajaisia ja kansakunta tyytyväiseksi Kamalaan rauhaan.
 

Yhteistyössä