Tänään lähtee mun viimeiset säästöt

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rohkeus ottaa riskejä on yrittäjälle tärkeintä. Niin sanoo nuori mies nettimainoksessa.
Ap. on päivästä toiseen kuin hukkuvassa laivassa. Ei jatkuvalla valittamisella netissä asiat ratkea.
Koronan takia moni on vaihtanut alaa.
Radiossa vieraillaan silakkamarkkinoilla.
Aivan ihanaa jutustelua toisella kotimaisella.
Olen pienituloinen ja tarkka rahankäytössäni. Matkustelen perheasioissa.
Hyvin moni perhe meidän lisäksi on levällään ympäri maailmaa.
Inhoan yli kaiken tämän palstän ällöttäviä letkautuksia. Nyt netti kiinni. Samaa suosittelen ap:lle.
Tottakai pitäisi ottaa riskejä ja muuttaa suuntaa,joko laajentaa tätä yritystä tai vaihtaa kokonaan toisen alan yritykseen. Miehestänihän sekin asia on kiinni. Kun hän on pääomistaja eikä suostu mihinkään.
 
vierailija
Rohkeus ottaa riskejä on yrittäjälle tärkeintä. Niin sanoo nuori mies nettimainoksessa.
Ap. on päivästä toiseen kuin hukkuvassa laivassa. Ei jatkuvalla valittamisella netissä asiat ratkea.
Koronan takia moni on vaihtanut alaa.
Radiossa vieraillaan silakkamarkkinoilla.
Aivan ihanaa jutustelua toisella kotimaisella.
Olen pienituloinen ja tarkka rahankäytössäni. Matkustelen perheasioissa.
Hyvin moni perhe meidän lisäksi on levällään ympäri maailmaa.
Inhoan yli kaiken tämän palstän ällöttäviä letkautuksia. Nyt netti kiinni. Samaa suosittelen ap:lle.
👍
 
vierailija
Rohkeus ottaa riskejä on yrittäjälle tärkeintä. Niin sanoo nuori mies nettimainoksessa.
Ap. on päivästä toiseen kuin hukkuvassa laivassa. Ei jatkuvalla valittamisella netissä asiat ratkea.
Koronan takia moni on vaihtanut alaa.
Radiossa vieraillaan silakkamarkkinoilla.
Aivan ihanaa jutustelua toisella kotimaisella.
Olen pienituloinen ja tarkka rahankäytössäni. Matkustelen perheasioissa.
Hyvin moni perhe meidän lisäksi on levällään ympäri maailmaa.
Inhoan yli kaiken tämän palstän ällöttäviä letkautuksia. Nyt netti kiinni. Samaa suosittelen ap:lle.
Mä luulen, et jossain vaiheessa ihmisille tulee sellaisia kausia, kun ei ole muuta jäljellä, kuin se valittaminen. Ei se mustakaan ole ratkaisu, mut en usko, et sillä haetaan edes ratkaisuita. Sillä halutaan vain purkaa omaa tilannetta(?).

Ehkä, jos ei joudu kierteeseen, eli kun on valittanut kaiken, aloittaa alusta, saattaa henkisesti viitoittua etsimään ratkaisua.. Tai mieli muuttuu aktiiviseksi eteenpäin hakeutuvaksi, ettei jää pyörimään kehää. Ehkä siinä on suuri vaara, että jää pyörimään kehää.
Olisihan sekin ratkaisu, että löytäisi onnellisuuden siitä omasta, toimettomasta elämästään.
 
vierailija
Mä luulen, et jossain vaiheessa ihmisille tulee sellaisia kausia, kun ei ole muuta jäljellä, kuin se valittaminen. Ei se mustakaan ole ratkaisu, mut en usko, et sillä haetaan edes ratkaisuita. Sillä halutaan vain purkaa omaa tilannetta(?).

Ehkä, jos ei joudu kierteeseen, eli kun on valittanut kaiken, aloittaa alusta, saattaa henkisesti viitoittua etsimään ratkaisua.. Tai mieli muuttuu aktiiviseksi eteenpäin hakeutuvaksi, ettei jää pyörimään kehää. Ehkä siinä on suuri vaara, että jää pyörimään kehää.
Olisihan sekin ratkaisu, että löytäisi onnellisuuden siitä omasta, toimettomasta elämästään.
Mä nyt en voi paljoa mitään muuttaa,kun mies sanoo kaikkeen ei. Muutenhan mä eläisin ihan eri tavalla, jos se olisi minusta kiinni.
 
vierailija
Niin no, sähän haluat pääasiassa asioita, joihin et oikein fyysisesti pysty. Mitä noita oli.. Opiskella, vaikka tosi paha lukihäiriö ja mökille, vaikka saatat tyyliin pyörtyä yhtäkkiä.
Siis mulla on matemaattiset oppimisvaikeudet,ei lukihäiriöitä. Ja tarkoitin tällä haluamisella,että haluaisin kehittää meidän yritystä ja toimeentuloa muuten,että pärjättäisiin paremmin.
 
vierailija
Siis mulla on matemaattiset oppimisvaikeudet,ei lukihäiriöitä. Ja tarkoitin tällä haluamisella,että haluaisin kehittää meidän yritystä ja toimeentuloa muuten,että pärjättäisiin paremmin.
Oot sanonut, ettet pysty opiskelemaan mitään ammattia edes avun kanssa. Ja puhunu niistä sun kombinaatio-sairauksista ja rappeumista ja ties mistä. Ja aina mies kieltää kaiken.
 

Yhteistyössä