Tänään lähtee mun viimeiset säästöt

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse asiassa koko perheen viimeiset säästöt,kun joutuu työauton korjauksen maksamaan. Sitten saakin jännittää,että miten pienillä tuloilla pärjää talven,kun kaikki hinnat nousee.
 
vierailija
Hyvin moni on paljon ahtaamalla kuin sinä ap.
Kuuntelin eilen radiojumalanpalveluksen kotikirkostani.
Naisdiakoni piti sydäntä särkevän puheen alueemme huono-osaisten elämästä.
Jotkin jutut puheessa ihmetyttivät ja gooletin siitten hänestä tietoa.
Hän oli ilmeisesti käynyt vuosia sitten Minä Olen-messuilla. Puheessaan hän varoitteli hörhöilystä.
Mielestäni paisuttelet ongelmiasi liikaa ja et osaa eläytyä muiden ihmisten asioihin.
Juttusi pyörivät koko ajan oman napasi ympärillä.
Iloitse siitä mitä sinulla on äläkä siitä mitä sinulla ei ole tai ei tule olemaan.
Luultavasti ihmiset panikoivat turhaan tulevaa talvea.
Kaikesta selvitään.
Vuosien päästä joku nostaa tämän ketjun palstan uumenista ja ajattelee, että oli se Putin outo heppu. Ei Äiti Venäjä tuollaisesta pojasta välittänyt tippaakaan. Suomi Neito on maatuskan paras ystävä, jonka kanssa on mukava rupatella sinisiä ajatuksia samovaarin kyljessä teetä hörppien.
Tablettini ilmoitti raportin viikon ruutuajastani, joka tuplaantui ulkomaanmatkani jälkeen.
Pitääpä ottaa taas itseäni niskasta kiinni ruutuajan karsimisessa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Hyvin moni on paljon ahtaamalla kuin sinä ap.
Kuuntelin eilen radiojumalanpalveluksen kotikirkostani.
Naisdiakoni piti sydäntä särkevän puheen alueemme huono-osaisten elämästä.
Jotkin jutut puheessa ihmetyttivät ja gooletin siitten hänestä tietoa.
Hän oli ilmeisesti käynyt vuosia sitten Minä Olen-messuilla. Puheessaan hän varoitteli hörhöilystä.
Mielestäni paisuttelet ongelmiasi liikaa ja et osaa eläytyä muiden ihmisten asioihin.
Juttusi pyörivät koko ajan oman napasi ympärillä.
Iloitse siitä mitä sinulla on äläkä siitä mitä sinulla ei ole tai ei tule olemaan.
Luultavasti ihmiset panikoivat turhaan tulevaa talvea.
Kaikesta selvitään.
Vuosien päästä joku nostaa tämän ketjun palstan uumenista ja ajattelee, että oli se Putin outo heppu. Ei Äiti Venäjä tuollaisesta pojasta välittänyt tippaakaan. Suomi Neito on maatuskan paras ystävä, jonka kanssa on mukava rupatella sinisiä ajatuksia samovaarin kyljessä teetä hörppien.
Tablettini ilmoitti raportin viikon ruutuajastani, joka tuplaantui ulkomaanmatkani jälkeen.
Pitääpä ottaa taas itseäni niskasta kiinni ruutuajan karsimisessa.
👍
 
vierailija
Murehtiminen vaan pahentaa tilaasi. Kaikki me joudumme jostain nipistämään. Monet ottavat lainaa selvitäkseen talvesta. Oletko harkinnut sitä vaihtoehtoa?
Ruuasta voi aina säästää syömällä vähemmän. Sähköstä myös. Kaikki lehdet, nettitilaukset katkolle. Eroa kirkosta nyt niin et maksa kirkollisveroa ensi vuonna. Lasten harrastukset tauolle.
 
vierailija
Murehtiminen vaan pahentaa tilaasi. Kaikki me joudumme jostain nipistämään. Monet ottavat lainaa selvitäkseen talvesta. Oletko harkinnut sitä vaihtoehtoa?
Ruuasta voi aina säästää syömällä vähemmän. Sähköstä myös. Kaikki lehdet, nettitilaukset katkolle. Eroa kirkosta nyt niin et maksa kirkollisveroa ensi vuonna. Lasten harrastukset tauolle.
Tottakai olen miettinyt lainaa. Teinin harrastusta en aio katkaista,koska on siinä jo niin hyvällä tasolla. Tottakai kaikesta nipistetään.
 
vierailija
Itse laittaisin turhanpäiväiset toiminimet syrjään ja siirtyisin työttömäksi työnhakijaksi. Saisit edes päivärahaa.
En tiedä, kenelle tämä oli tarkoitettu, mutta itselläni on ollut toiminimi liki 20 vuotta, joten olen työllistänyt itseni. Välillä rahaa on enemmän, välillä vähemmän. En ole kasvanut enkä kasvatettu ajatukseen, että työttömäksi jättäytyminen ja tuilla eläminen olisi vaihtoehto, jos kerran töitä kuitenkin on.
 
vierailija
En tiedä, kenelle tämä oli tarkoitettu, mutta itselläni on ollut toiminimi liki 20 vuotta, joten olen työllistänyt itseni. Välillä rahaa on enemmän, välillä vähemmän. En ole kasvanut enkä kasvatettu ajatukseen, että työttömäksi jättäytyminen ja tuilla eläminen olisi vaihtoehto, jos kerran töitä kuitenkin on.
No nyt on aika korjata asenetta.
 
vierailija
Rohkeus ottaa riskejä on yrittäjälle tärkeintä. Niin sanoo nuori mies nettimainoksessa.
Ap. on päivästä toiseen kuin hukkuvassa laivassa. Ei jatkuvalla valittamisella netissä asiat ratkea.
Koronan takia moni on vaihtanut alaa.
Radiossa vieraillaan silakkamarkkinoilla.
Aivan ihanaa jutustelua toisella kotimaisella.
Olen pienituloinen ja tarkka rahankäytössäni. Matkustelen perheasioissa.
Hyvin moni perhe meidän lisäksi on levällään ympäri maailmaa.
Inhoan yli kaiken tämän palstän ällöttäviä letkautuksia. Nyt netti kiinni. Samaa suosittelen ap:lle.
 

Yhteistyössä