Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:sanokaa mulle joku laihari-dieetti juttu, jossa on mukana hiilareita. Olen diabeetikko ja hiilarit on oleellinen osa mun hoitoa, joten niitä ilman en pärjää.
Mut jtoenkin haluttais alottaa joku kuuri kun mun laihdutukset ei yleensä muuten onnistu mitenkään. haluaa oikotien onneen....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:sanokaa mulle joku laihari-dieetti juttu, jossa on mukana hiilareita. Olen diabeetikko ja hiilarit on oleellinen osa mun hoitoa, joten niitä ilman en pärjää.
Mut jtoenkin haluttais alottaa joku kuuri kun mun laihdutukset ei yleensä muuten onnistu mitenkään. haluaa oikotien onneen....![]()
Ei saa ottaa oikotietä, kun sitten myöhemmin on edessä kuitenkin se kivinen tieSyöt vaan terveellisesti ja katot että saat tarpeeksi hiilareitakin, ja muistat liikkua. Kyllä se siitä lähtee.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:sanokaa mulle joku laihari-dieetti juttu, jossa on mukana hiilareita. Olen diabeetikko ja hiilarit on oleellinen osa mun hoitoa, joten niitä ilman en pärjää.
Ei saa ottaa oikotietä, kun sitten myöhemmin on edessä kuitenkin se kivinen tieSyöt vaan terveellisesti ja katot että saat tarpeeksi hiilareitakin, ja muistat liikkua. Kyllä se siitä lähtee.
Miks tarpeeksi hiilareita?
Alkuperäinen kirjoittaja .:Ohi aiheen.. Saitko kati1974 tähtitapetit boordit, verhot yms päätettyä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja .:Ohi aiheen.. Saitko kati1974 tähtitapetit boordit, verhot yms päätettyä? =)
Juu sain, kiitos kysymästä. Eli vihreä tapetti, tähtiboordi ja tähtikankaasta verhot ja tilasin pikkukengurusta päiväpeiton, missä toinenn puoli vihreä ja toinen tähtikangasta. Tulee varpisti ihqu!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja .:Ohi aiheen.. Saitko kati1974 tähtitapetit boordit, verhot yms päätettyä? =)
Juu sain, kiitos kysymästä. Eli vihreä tapetti, tähtiboordi ja tähtikankaasta verhot ja tilasin pikkukengurusta päiväpeiton, missä toinenn puoli vihreä ja toinen tähtikangasta. Tulee varpisti ihqu!! =)
Kivalta kuulostaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noilla ihme dieteillä on yleensä vain jojo vaikutus - kaikki mikä lähtee tulee potenssiin kolme (vähintään ) takas :/