Ei saa ottaa oikotietä, kun sitten myöhemmin on edessä kuitenkin se kivinen tieAlkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:sanokaa mulle joku laihari-dieetti juttu, jossa on mukana hiilareita. Olen diabeetikko ja hiilarit on oleellinen osa mun hoitoa, joten niitä ilman en pärjää.
Mut jtoenkin haluttais alottaa joku kuuri kun mun laihdutukset ei yleensä muuten onnistu mitenkään. haluaa oikotien onneen....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei saa ottaa oikotietä, kun sitten myöhemmin on edessä kuitenkin se kivinen tieAlkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:sanokaa mulle joku laihari-dieetti juttu, jossa on mukana hiilareita. Olen diabeetikko ja hiilarit on oleellinen osa mun hoitoa, joten niitä ilman en pärjää.
Mut jtoenkin haluttais alottaa joku kuuri kun mun laihdutukset ei yleensä muuten onnistu mitenkään. haluaa oikotien onneen....![]()
Syöt vaan terveellisesti ja katot että saat tarpeeksi hiilareitakin, ja muistat liikkua. Kyllä se siitä lähtee.
Jotta saa piikittää lisää inskaa. Sekun on Suomalaisen diabeteksen ehdoton hoitomuoto. Tietty määrä inskaa laitettava, eihän siitä muuten mitään tuu...Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei saa ottaa oikotietä, kun sitten myöhemmin on edessä kuitenkin se kivinen tieAlkuperäinen kirjoittaja laihduttaja:sanokaa mulle joku laihari-dieetti juttu, jossa on mukana hiilareita. Olen diabeetikko ja hiilarit on oleellinen osa mun hoitoa, joten niitä ilman en pärjää.
Syöt vaan terveellisesti ja katot että saat tarpeeksi hiilareitakin, ja muistat liikkua. Kyllä se siitä lähtee.
Miks tarpeeksi hiilareita?
Juu sain, kiitos kysymästä. Eli vihreä tapetti, tähtiboordi ja tähtikankaasta verhot ja tilasin pikkukengurusta päiväpeiton, missä toinenn puoli vihreä ja toinen tähtikangasta. Tulee varpisti ihqu!! =)Alkuperäinen kirjoittaja .:Ohi aiheen.. Saitko kati1974 tähtitapetit boordit, verhot yms päätettyä? =)
Kivalta kuulostaaAlkuperäinen kirjoittaja kati1974:Juu sain, kiitos kysymästä. Eli vihreä tapetti, tähtiboordi ja tähtikankaasta verhot ja tilasin pikkukengurusta päiväpeiton, missä toinenn puoli vihreä ja toinen tähtikangasta. Tulee varpisti ihqu!! =)Alkuperäinen kirjoittaja .:Ohi aiheen.. Saitko kati1974 tähtitapetit boordit, verhot yms päätettyä? =)
Laitan vaikka sit kuviakun se joskus on valmis. Tapetit tulee vasta joskus 3-4viikon kuluttua.Alkuperäinen kirjoittaja .:Kivalta kuulostaaAlkuperäinen kirjoittaja kati1974:Juu sain, kiitos kysymästä. Eli vihreä tapetti, tähtiboordi ja tähtikankaasta verhot ja tilasin pikkukengurusta päiväpeiton, missä toinenn puoli vihreä ja toinen tähtikangasta. Tulee varpisti ihqu!! =)Alkuperäinen kirjoittaja .:Ohi aiheen.. Saitko kati1974 tähtitapetit boordit, verhot yms päätettyä? =)![]()
Toi on niin totta. Jos ei muuta elintapojaan loppuiäksi, kilot tulevat takaisin moninkertaisina. Ja ne kilot, mitkä aluksi lähtevät nopeesti, ovat vaan nestettä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noilla ihme dieteillä on yleensä vain jojo vaikutus - kaikki mikä lähtee tulee potenssiin kolme (vähintään ) takas :/
Kaupallinen yhteistyö: Storytel