Tänään alkoi ene-dieetti nutriletin pusseilla ja.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mirka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mirka"

Vieras
Nuo maistuu aivan hirveälle. Miten ikinä selviän noiden syönnistä. Ostin niitä kuukaudeksi ja se aika on tarkoitus syödä pelkästään noita. Ihan hirveän makuisia litkuja ovat, minulla on 3 eri makua ja kaikki maistuu ihan p.skalle.

Onko täällä muita jotka olette noita syöneet? Kuinka pitkään söit ja miten kuuri meni? Paljonko paino putosi?

Söin kerran 6vkoa. Laihduin 17kg.

Lämpimiin soppiin vinkkinä, että lämmitä tooooosi kuumaksi ja lisää himppusen suolaa ja muitaki mausteita.

makeisiin taas vinkkinä, et tee tosi kylmiä, esim jääkaappiin vesi, ja sheikkaa kunnolla pirtelöksi.

Makuyn tavallaan tottuu, mut kyllä se vähön semmosta "nenästä kiinni ja alas" meininkiä oli. Tsemppiä!

En mä ymmärrä miten niitä voi kukaan syödä, aivan hirveän makuisia. Esim. tomaattikeitto ei ollut kyllä tomaatista nähnyt edes kuvaa. Ei ihme että paino tippuu...

Oon joskus maistanut jotain nutriletin ruokia, ja ne oli kyllä ihan kamalia :X Kylmät pirtelös varmaan maistuu vähiten, jos ne on mahdollisimman kylmiä, voisko vaikka blenderissä tehdä jäämurskaa joukkoon? Toimiskohan dieetti jos laittais jotain oikeita marjoja vähän joukkoon?

Aivan ihanaa se kanakeitto. Siihen chiliä, herkkusieniä tai kruunuvihannessekoitusta. Nam. Mä laiuhduin 20kg syömällä 2kk kanakeittoa ja suklaapirtelöä. Ei tehnyt edes tiukkaa.

mä aloitin tänään GFG:n ei oo nälkä ja kaikki mitä syöt on hyvää.Kesällä kokeilin viikon ja paino oli pudonnut 2kg.Viikon jälkeen ei tehnyt mieli enää mitään makeaa tai rasvaista.

Ei tuollaisissa ole mitään järkeä. Aloita ennemmin elämäntaparemontti, jos siis oikeasti haluat laihtua ja pysyä terveenä. Mitkään kuurit eivät tuota ikinä pysyviä tuloksia.

Kiitos kaikille vinkeistä. Pitää koittaa tuota, että tekee ne tosi kylmään veteen. On nuo kyllä ihan hirveitä ja kalliitakin, mutta kerran kuukauden ostin niin aion sen myös syödä. Pakko vaan kärsiä ja kestää. Tänään on ollu koko illan pääkipeä ja tätä varmaan jatkuu pari seuraavaa päivää.

[QUOTE="Mirka";28878566]Kiitos kaikille vinkeistä. Pitää koittaa tuota, että tekee ne tosi kylmään veteen. On nuo kyllä ihan hirveitä ja kalliitakin, mutta kerran kuukauden ostin niin aion sen myös syödä. Pakko vaan kärsiä ja kestää. Tänään on ollu koko illan pääkipeä ja tätä varmaan jatkuu pari seuraavaa päivää.[/QUOTE]

Miksi laihdutat näin? Eikö ihan normaalin ruuan syöminen ole vaihtoehto?

jos itse on läskiintynyt, alkaa tosissaan pudottaa painoaan, ja muuttaa elämäntapojaan, niin ei se mun mielestä mielekästä saa ollakkaan, mut mä oonkin tämmönen masokisti!:D

[QUOTE="vieras";28878603]Miksi laihdutat näin? Eikö ihan normaalin ruuan syöminen ole vaihtoehto?[/QUOTE]

Ajattelin alkuun näin ja sitten kevyellä ruoalla jatkan. Olen varsinainen jojo-laihduttaja joten yritän nyt saada homman alkuun tällä konstilla.

Yhteistyössä