Tän päivän fingerpori, en tajua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1305656251758

Äiti luonnon omat olennot eivät juuri piittaa äiti luonnosta.

No eipä tuota yleisesti kovin hauskana pidetäkään. Edellisen päivän 'poria suositeltiin Facessa 5100 kertaa ja seuraavan 4800 kertaa. Kuinka monta suositusta karhu kakkii -strippi sai? Vaivaiset 141.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28246007:
No kyllä minä hörähdin esimerkiksi tuolle ilves-jokeri -jutulle ja "veneilijä-lehti puoleksi vuodeksi"- jutullekin.

Ai joo, olihan tuo ainakin vähän hauska tuo veneilijä-lehti ja se karvalakki :)

[QUOTE="aapee";28245812]Joo, ton tajusin mutta mun mielestä siinä ei ole mitään hauskaa..?[/QUOTE]

Kantsii laittaa otsikkoon, ettet tajua, jos kuitenkin tajusit ;)

Fingerpori on kyllä huonontunut. Viimeksi muistan nauraneeni mummolle, joka vetelee viimeisiään :D

[QUOTE="riksu";28246190]Kantsii laittaa otsikkoon, ettet tajua, jos kuitenkin tajusit ;)

Fingerpori on kyllä huonontunut. Viimeksi muistan nauraneeni mummolle, joka vetelee viimeisiään :D[/QUOTE]

No en minäkään tiennyt tajunneeni tuota karhujuttua, kun taas kerran luulin, että siihen liittyy jotain, mitä en huomaa. Nyt kun turbojurpo selitti jutun, huomasin, että olinkin ymmärtänyt sen ihan oikein.

[QUOTE="riksu";28246190]Kantsii laittaa otsikkoon, ettet tajua, jos kuitenkin tajusit ;)

Fingerpori on kyllä huonontunut. Viimeksi muistan nauraneeni mummolle, joka vetelee viimeisiään :D[/QUOTE]

no luulin että siinä olisi jotain muuta piilotettua vitsiä kuin toi mun tajuuma ei ollenkaanhauska juttu.

Eräällä suljetulla foorumilla muuan henkilö näki stripin näin:
"Minä näin stripin niin, että pikku-Heimo toivoo olevansa karhu, joka saa tehdä mitä haluaa ilman typeriä sääntöjä. Mokoma vielä virnuilee päälle, että käykö kateeksi, häh. Hauskahan tuo oli."