Tämmöisiä tyyppejä meillä töissä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Mä en oo rasisti, mutta... kyllähän tää menee liian pitkälle. Kaveri joutu vankilaan kun itsepuolustukseksi löi yhtä hiekkaN--keriä."

- Ei sitten yhtään provosoinut ite? EI kai ihan tommosesta joudu vankilaan ellei oo jotain taustalla.

"Vankilaan joutu. Lisäksi ma mu on raiskannu sen siskon. Siks se pidä niistä."

- No onpas paljon pahaa osunut samaan perheeseen.

"Vit... ja mulla on monia kavereita joilla on samanlaisia tapahtunut. Yhdenkin lapsen hakkas koulussa vanhemmat somp_t. Opettajat kielsi asian."

EN viittinyt jatkaa keskustelua. Kaverilla muutenkin aikamoiset jutut. Naisista sanoi, että "synnytyskipuja liioitellaan". Sama heppu itte keskeyttänyt armeijan.
 
vierailija
Palstasuvakilla lähti taas laukalle...
Keskustelu meni osapuilleen sanasta sanaan noin. Kyllä aika usein olen kuullut vastaavaa, mutta tää meni jotenkin yli.

Eihän tuo tyyppi mikään mun kaveri ole. Duunissa vuokramiehenä työskentelevä tyyppi. Aika monelta tulee samanlaisia juttuja. Sen tiedän, että nää "hönen kaverilleen tapahtuneet" jutut on suunnilleen otettu jostain Facen tai vastaavan huhupuheista. Eihän täällä meilläpäin ees oo ma muja.
 
Noita riittää. Niitä samoja sivistymättömiä tyyppejä jotka eivät ole lukeneet elämässään kuin korkeintaan kolme kirjaa ja joiden ulkomaanmatkailukokemukset on jokaikinen duoritettu tuhdissa humalassa.

Millä ne edes voisivat ymmärtää kun ei ole kokemuksia?
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
"Mä en oo rasisti, mutta... kyllähän tää menee liian pitkälle. Kaveri joutu vankilaan kun itsepuolustukseksi löi yhtä hiekkaN--keriä."

- Ei sitten yhtään provosoinut ite? EI kai ihan tommosesta joudu vankilaan ellei oo jotain taustalla.

"Vankilaan joutu. Lisäksi ma mu on raiskannu sen siskon. Siks se pidä niistä."

- No onpas paljon pahaa osunut samaan perheeseen.

"Vit... ja mulla on monia kavereita joilla on samanlaisia tapahtunut. Yhdenkin lapsen hakkas koulussa vanhemmat somp_t. Opettajat kielsi asian."

EN viittinyt jatkaa keskustelua. Kaverilla muutenkin aikamoiset jutut. Naisista sanoi, että "synnytyskipuja liioitellaan". Sama heppu itte keskeyttänyt armeijan.
mliten armeijaa ja synnytystä voi verrata
 
vierailija
"Mä en oo rasisti, mutta... kyllähän tää menee liian pitkälle. Kaveri joutu vankilaan kun itsepuolustukseksi löi yhtä hiekkaN--keriä."

- Ei sitten yhtään provosoinut ite? EI kai ihan tommosesta joudu vankilaan ellei oo jotain taustalla.

"Vankilaan joutu. Lisäksi ma mu on raiskannu sen siskon. Siks se pidä niistä."

- No onpas paljon pahaa osunut samaan perheeseen.

"Vit... ja mulla on monia kavereita joilla on samanlaisia tapahtunut. Yhdenkin lapsen hakkas koulussa vanhemmat somp_t. Opettajat kielsi asian."

EN viittinyt jatkaa keskustelua. Kaverilla muutenkin aikamoiset jutut. Naisista sanoi, että "synnytyskipuja liioitellaan". Sama heppu itte keskeyttänyt armeijan.
Armoton uhoaja. Pieni ja heikolla itsetunnolla varustettu ihminen.
 
-Mutta oliko ma mu oikeesti raiskannut sen kaverin siskon? Kysy tarkentavia kysymyksiä. Se on iso juttu jos se pitää paikkansa.
-sekään ei ole mahdottomuus jos koulussa so malit hakkaa jonkun lapsen. Kysele, onko niin tapahtunut, vai keksiikö kaveri omasta päästään asioita.

Nykyään vain valittajia rankaistaan, mutta itse teko jää huomiotta.
 
vierailija
Noita riittää. Niitä samoja sivistymättömiä tyyppejä jotka eivät ole lukeneet elämässään kuin korkeintaan kolme kirjaa ja joiden ulkomaanmatkailukokemukset on jokaikinen duoritettu tuhdissa humalassa.

Millä ne edes voisivat ymmärtää kun ei ole kokemuksia?
Miten niin ei ole kokemuksia? Tietenkin mikäli haluat suoraan nollata tyypin kertomukset, niin olet oikeutettu mielipiteeseesi. Mutta jos sinulla ei ole kaveria, joka on joutunut vankilaan hiekkakuukerin lyömisestä itsepuolustukseksi ja jonka sisko on tullut mamun toimesta raiskatuksi, niin sanoisin oman kokemuksesi olevan vähän puutteellinen. Helppohan se on teilata ihmisen mielipiteet kun itse on nähnyt pakolaisia vain televisiosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Miten niin ei ole kokemuksia? Tietenkin mikäli haluat suoraan nollata tyypin kertomukset, niin olet oikeutettu mielipiteeseesi. Mutta jos sinulla ei ole kaveria, joka on joutunut vankilaan hiekkakuukerin lyömisestä itsepuolustukseksi ja jonka sisko on tullut mamun toimesta raiskatuksi, niin sanoisin oman kokemuksesi olevan vähän puutteellinen. Helppohan se on teilata ihmisen mielipiteet kun itse on nähnyt pakolaisia vain televisiosta.

Nii.

Mutta kun kaikki ei valkoiset EIVÄT OLE pakolaisia.
 

Yhteistyössä