Iki-ihana
Naisilla ja miehillä erilliset makkarit: "Miesten makuuhuoneessa avainsana on mukavuus, naisten makuuhuoneessa taas ahtaus ja läheisyys."
No ihan varmasti on. Joka vuosi on ollut. Eri juttu onko vielä tähän aikaan ja missä.tuskin sellaisia on
No etsit sitten ne itse. En viime vuonna sellaisesta kyllä edes kuullut että olisi.No ihan varmasti on. Joka vuosi on ollut. Eri juttu onko vielä tähän aikaan ja missä.
mä en oo koskaan kuullu et sellasia olis ollut, enkä ole löytäny vaikka yrittänyt etsiäNo etsit sitten ne itse. En viime vuonna sellaisesta kyllä edes kuullut että olisi.
Eipä ole sellaisia tullut vastaan edes aikasempina vuosina ja jos olis, Sub olisi ne striimit sulkenut heti alkuunsa.mä en oo koskaan kuullu et sellasia olis ollut, enkä ole löytäny vaikka yrittänyt etsiä
Ei ole kun keski-ikä oli 27 eli on siellä parikymppisiäkin varmaan loput. Muutamat vanhemmat nostaa vaan keski-ikää paljonkin. Tosin en kaipaa tonne edes mitään 20-v pissiksiäei hemmetti jos kaikki on vanhoja, kyllä tulee tylsä kausi
Et oo tosissas, vaiks ulkokuori vähän lurpahtaa, niin ei se sisäinen pissis mihinkään katoa.ei hemmetti jos kaikki on vanhoja, kyllä tulee tylsä kausi
No älä :O huah! jos kaikkki on tollasia yli 30vee tätejä, niin voi mooorjens!!!ei hemmetti jos kaikki on vanhoja, kyllä tulee tylsä kausi
Löytyi jo :wave: Nevermind!Eipä ole sellaisia tullut vastaan edes aikasempina vuosina ja jos olis, Sub olisi ne striimit sulkenut heti alkuunsa.
Joo kuuntelin kans et on joku muu kun suomi äidinkielenäVanhempaa väkeä, kiva Ja pohjanmaalta suomenruotsalainen, joka puhuu hoono soomi. <3
Etsää mua määrää, et oo mun äiti.Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;27004942:Ette kyllä ala vahtaa tuommosta skeidaa