Tämän palstan miehet

  • Viestiketjun aloittaja ottaisinyhteyttä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
...Sä olet kantas jo hakannu kiveen.
...sairaalloista ihmiskuvaa miehistä
... Tuu sitte juttelemaan mulle ku osaat kunnioittaa lähimmäistäsi.
Tähän on kyllä pakko kommentoida, että sinäpä osoitat nyt kovin..hmmm... jopa eräiden mielestä kovin NAISMAISTA tarvetta itse profiloida palstailija ja peräti vain yhden tai parin viestin perusteella.

Juurikin myös esille ottamastasi toisen kunnoittamisen näkökulmasta tarkasteltuna et oikein nyt tarjonnut riittävästi perusteita ottaakseni sinua kovin vakavasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de Lis:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
...Sä olet kantas jo hakannu kiveen.
...sairaalloista ihmiskuvaa miehistä
... Tuu sitte juttelemaan mulle ku osaat kunnioittaa lähimmäistäsi.
Tähän on kyllä pakko kommentoida, että sinullapa on kovin..hmmm. jopa joidenkin mielestä kovin NAISMAINEN tarve itse profiloida palstailijat ja peräti vain yhden tai parin viestin perusteella.

Juurikin myös esille ottamastasi toisen kunnoittamisen näkökulmasta tarkasteltuna et oikein nyt tarjonnut riittävästi perusteita ottaakseni sinua kovin vakavasti.
Mun erehtymätön NAISMAINEN ihmisintuitioni ilmoittaa jo ny etten halua olla sun kanssas missään tekemisissä. Oot liian kylmä ja näennäisrationaalinen. Mä haluan jutella viehättävien ihmisten kanssa. Voi minua, olenpas heikko. So fucking what. Olen mukavuudenhaluinen. Tämä riittää minulle jo tästä aiheesta.


 
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Tämä riittää minulle jo tästä aiheesta.

Raukka lähtee karkuun vasta nyt, vaikka jo alunperin itse ilmaisin: "Ei aihetta enempään" Silti piti lähteä paukapäisesti vääntämään. Sinut oli helppo naruttaa leikkiin, mutta hetken vain kestit. Mutta yhtään et kestänyt peilin katsomista: NAISMAINEN tarve itse profiloida... :LOL:

M.O.T.

Tähän sopii mitä parhaiten eräs poiminto toisaalta. Arvostan.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Ottamatta enempää kantaa....

Ja tämä profilointi on kyllä suorastaan jo hauskaa, pakko saada jokainen johonkin lokeroon,.. mutta tuskin tämä palsta kaatuu muutamaan mieheen, eihän se oli kaatunut muutamaan kuivaan valittajaankaan....

..joten relataan vähän...
 
mia88
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de Lis:
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Tämä riittää minulle jo tästä aiheesta.

Raukka lähtee karkuun vasta nyt, vaikka jo alunperin itse ilmaisin: "Ei aihetta enempään" Silti piti lähteä paukapäisesti vääntämään. Sinut oli helppo naruttaa leikkiin, mutta hetken vain kestit. Mutta yhtään et kestänyt peilin katsomista: NAISMAINEN tarve itse profiloida... :LOL:

M.O.T.

Tähän sopii mitä parhaiten eräs poiminto toisaalta. Arvostan.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Ottamatta enempää kantaa....

Ja tämä profilointi on kyllä suorastaan jo hauskaa, pakko saada jokainen johonkin lokeroon,.. mutta tuskin tämä palsta kaatuu muutamaan mieheen, eihän se oli kaatunut muutamaan kuivaan valittajaankaan....

..joten relataan vähän...

Onko sulla joku ongelma?

 
tod the dot
Alkuperäinen kirjoittaja ottaisinyhteyttä:
aattelin vaan kysäistä sitä, että saatteko "sikana" y-viestejä palstan puutteessa olevilta mammoilta?
oletteko muuten parisuhteessa vai kuinka?
Kyllähän se koko maailman sivu on ollut pikemminkin niin päin, että ne miehet ennemminkin ovat puutteessa.

Taitaa täälläkin olla pikemmin niinpäin, että miehet pikemminkin lähettelee niitä epätoivoisia viestejä:

Alkuperäinen kirjoittaja Musta vaihtuu harmaaksi.:
... Minullekin 3 miestä on lähettänyt yksäriä kesän aikana, että olisivat ihastuneet minuun ja haluaisivat treffeille yms. Minä olen sentään onnellisesti naimisissa oleva perheellinen äiti-ihminen. En ole vastannut näillä miehille mitään.
Kuvittelevat kait, että täällä olisi jotenkin helpommat markkinat, ja pääsevät paremmin pätemään ja esille pienemmässä miesjoukossa. Tai toisaalta saattaahan täällä olla rikkaat riistamaat, eri asia onko sirren kuitenkaan helpot miehelle.
 

Yhteistyössä