Tämän palstan miehet on ihme hamekansaa!

• Viestiketjun aloittaja mies miehenä
  • Ensimmäinen viesti
mies miehenä
Juu, ihan ok, että jonkun sortin miestyypit viihtyvät näillä palstoilla, mutta mitä tuossa lukee joidenkin kommentteja niin ei kyllä kovin miehisyys korostu. No, makunsa kullakin ja varmasti moni pitää hyvänä. Oma miesmaku on vaan niin miehinen perusjätkä, joka ei turhista mussuta ja tälläisilla palstoilla pyöri :D!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:
Musta se on hienoa että miehet tulee tänne palstoille kertomaan omia näkemyksiään lastenhoidosta ja ylipäätään elämästä. Se tuo makua näihin keskusteluihin. :D
Jos mun ukko ois täällä palstalla niin sais lähtä.... miehet miehinä jne...

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kinsella:
Musta se on hienoa että miehet tulee tänne palstoille kertomaan omia näkemyksiään lastenhoidosta ja ylipäätään elämästä. Se tuo makua näihin keskusteluihin. :D
Jos mun ukko ois täällä palstalla niin sais lähtä.... miehet miehinä jne...
Mun mies on. Eikä sillä oo hametta.

Niin minustakin. Kannattaa olla ylpeitä sellaisista miehistä, joita kiinnostaa lapsenhoito ym.. Ei se nyt mitenkään mieheyttä vähennä, jos täällä joskus pyörii kertomassa näkemyksiään. Osoittaa ihan tervettä kiinnostusta, joita jokaiselta mieheltä pitäisi löytyä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
mä en ylipäänsä ymmärrä miehiä jotka änkee jollekkin akkapalstalle. Hame päälle vaan!
Fiksut saalistaa missä kala nappaa :whistle:
No toi on kyllä käyny mielessä. Täällähän akat lakoo jalkoväli märkänä ku nimimerkki on vähänkään mieheen viittaava.

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
mä en ylipäänsä ymmärrä miehiä jotka änkee jollekkin akkapalstalle. Hame päälle vaan!
Fiksut saalistaa missä kala nappaa :whistle:
No toi on kyllä käyny mielessä. Täällähän akat lakoo jalkoväli märkänä ku nimimerkki on vähänkään mieheen viittaava.
No nyt osuit asian ytimeen! Eihän meitä kiinnostakaan mikään muu kuin kuliaan heiluttava mies isolla ämmällä!

Munkin mielestä on kivaa kun miehiä on palstalla mutta täytyy myöntää että mulla tulee Timpasta jostain syystä mieleen Juha Vuorisen näköinen mies ja on hassua kuvitella että sellainen korsto istuis ja keskustelis kaksplussalla :D Ja tämä oli ihan positiivisella mielellä kirjoitettu :D

Yhteistyössä