tämän ikäisten hassuja juttuja =)

• Viestiketjun aloittaja minja87
  • Ensimmäinen viesti
minja87

toissapäivänä tyttö aamupalan jälkeen taputti mahaa ja sanoi "tyttö vauva" tarkoittaen siis että hänenki mahassaan olisi tyttö vauva =)

Joka aamu kun herätään niin tyttö kysyy"missä tyttö vauva on..?"

Ja eilen ku laitoin jonku vanhan huvin päähän että hiukset ei tuis silmille ja eteen koko ajan niin tyttö katsoi ja sanoi "NÄtti"

Iskä haki yks ilta sauna kaljan niin tyttö katsoi isäänsä ja sanoi painokkaasti että "No niiin."

ja kun sanon hälle et "rakastan sinua" niin sanoo takas ettää"minnuu" ja halaa ja pusii

ikää tytöllä siis 1v6kk...ja monen monen muutaki ihanan söpöä juttua on tullu jo

liina-lii
Tänään naurettiin; kyselin kaikkea, mitä koira sanoo, mitä lammas sanoo jne, niin mieheni kysyi "mitä vauva sanoo": niin kuului vastaus "plää-plää"...

Melkein joka päivä saa naurata niiden jutuille!

ÄIPPIS -84
neiti nyt 1v8kk.
-Kun ruokaillessa on maha täys niin neiti sanoo:
"äitiii... Mä en pysty enää yhtään..."

-"vaarin pimppa on täällä pillossa" ja taputtaa vaaarin jalkoväliä.

- Jos joltain pääsee pieru niin "sinä senkin paukkupetteri..."

-"kissa syö maitoa, koira syö luuta, pupu syö porkkanaa ja tiput syö MUNIA"

-jos jollain lapsella on tutti, niin neiti sanoo: "kato äiti mikä pikkuvauva." (vaikka lapsella olisi ikää 3v)

-illalla menin rauhoitteleen itkevää neitiä niin "Äiti nyt silmät kii ja pää tyynyyn. Nyt nukutaan"

-kun neiti komentaa jotain niin muistaa aina kysyä: "onko sit selvä?"

-isoveli on opettanut neidin laskemaan kymmeneen piiloleikin yhteydessä. nyt neiti laksee: "1,2,3.....9,10 tullaan" vaikka eivät leikikkään juuri silloin piiloleikkiä.

typykät
Meillä 2 vuotias:

Mummolassa on uros koira, sille sanoi kerran " ookko emäntä, ookko" (luulee, että koira on tyttö)

Taputtaa omaa peppuaan ja sanoo " pikku peppu" sitten äitin peppua "ISOO peppu"

Kun pikku sisko itkee, sanoo "älä ruikuta"

Kaupassa nähtyään vähän kookkaamman naisen sanoi " oho onpa iso täti"

Pikku siskolla on vasta vähän hiuksia, kerran sanoi " vauva ostaa kaupasta tukkaa päähän"

=)

Tintura Benjui
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2005 klo 23:08 typykät kirjoitti:
Meillä 2 vuotias:

Mummolassa on uros koira, sille sanoi kerran " ookko emäntä, ookko" (luulee, että koira on tyttö)

Taputtaa omaa peppuaan ja sanoo " pikku peppu" sitten äitin peppua "ISOO peppu"

Kun pikku sisko itkee, sanoo "älä ruikuta"

Kaupassa nähtyään vähän kookkaamman naisen sanoi " oho onpa iso täti"

Pikku siskolla on vasta vähän hiuksia, kerran sanoi " vauva ostaa kaupasta tukkaa päähän"

=)

:D :D :D

meil kans 2 vee "mulla pieni pylly, äitillä iso/läski pylly"

välillä rallattelee "huh hah hei ja rommia pullo"

leikitään piilosta, äiti kysyy missähän se tyttönen on... - "mä oon täällä!!!" :D :headwall: kuuluu piilopaikasta

lähes päivittäin "mä lähen töihin", tai "mä tulin koulusta, mä menen töihin", tai "mä menen autolla töihin"

jos laitan tytölle jalkaan housut jossa on taskut, työntää samantein kädet taskuihin ja sanoo "mulla on täällä rahaa" :D

MaksimusMuksimus
Meidän poju on 1 v 2kk.

- kun sanoo "otapa lepohetki" niin poju asettuu makuulle lattialle ja nostaa jalat kohti kattoa...

- kun nostaa kämmenen ylös ja sanoo YESS!! poju lyö kämmeneen ja virnuilee.... :D

siinä jotakin... :wave:

MAltan tuskin odottaa tuota aikaa kunnes sanoja tulee enemmänkin. Kyllä 1v ja 1 kuukauden ikäinenkin jo hauskuuttaa joka päivä ihmeellisillä ilmeillään ja noi kaikki matkimiset on sitten niin hellyyttäviä juttuja. Muutama sana tulee jo vilkkaalla pojallamme ja juuri asioilla ollessamme poika nukkui vaunuissa ja kesken neuvottelun heräsi siinä ja nousi heti kiinnostuneena tarkkailemaan tilannetta että mihinkäs hänet on nyt viety, ei mennyt kuin sekuntti kaks ja hän kurkisti kuomun takaa virkailijanaiselle ja huusi tarmokkasti PÖÖ... se oli aika hauskaa se eikä pipo kireellä neuvoteltu asioista juu!!

Ja toi kiinaa puhuminen, aivan tosissaan kun selittää äitille jotain, ääni nousee alhaalta ylös. Hauskaa sekin!

Yhteistyössä