Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

Ihan pakko tulla kirjoittamaan jotain, jotta näen että milloin olen aloittanut palstailun :D. En mä vielä tiedä mitä mieltä mä tästä olen. En nyt ainakaan ihan heti ihastunut. Eniten vaivaa, että enkö enää näe mihin ketjuihin olen kirjoittanut? Mulla kun on tapana istahtaa tähän hetkeksi ja häipyä taas. Ja sitten tulla katsomaan viimeisimmistä viesteistä että onko sinne tullut vastauksia. Harmi jos ei enää pysty : /
Kaikkeen iso peesi!
 
"kolme lasta"
Kaaamalaaaa... Tykkäsin palstasta kun se oli niin selkeä verrattuna muihin, mut nyt tää on ihan samanlainen sekava, ei tajua yhtään mitään. No jää aikaa muulle tekemiselle kun ei viitse enää palstailla...
 
Beep
Peesi.

Mitä helkkaria täällä tekee joku tykkää nappula joka linkittyy facebookiin.. miksi näitä keskusteluja pitäs sinne levitellä ja mikä pikku facebook tämä nyt muutenkin on olevinaan.. Ei tätä voi ihminen ymmärtää.. menee ihan kirjotushalut.

Tulee ihan fiilis että meitä palstailijoita pidetään joinain pikkupissiksinä!
Arsesta tällainen, aaarggghhh! :mad:
 
Vanhalainen
Muutosvastarintaa tai ei, mutta kömpelö tämä on kaikin puolin.

Osaisikohan modet kertoa, mitkä syyt muutoksen takana on? Mitä haitte tällä muutoksella ja millaiseksi kokonaisuus muutoksen myötä muuttuu?
 
fdshs
Ilmeisesti jotkut todellakin asuvat palstalla kun kokevat näin suurta järkytystä uudistuksesta, mesoavat täällä vaikka kuinka kauan, aivan kuin kotinsa olisi jyrätty. No ilmeisesti onkin, kun niin jankkaavat 'mut ku MINÄ en tykkää, en tuu tänne enää!!' .. Hei kannattasko miettiä, onko palsta jopa liian tärkeä elämässäsi?
 
Työkalut (käteen ja uusiksi)
Hei kuka tätä on ollut tekemässä? naurattaa! Kömpelö, hidas ja toiminnot eivät vastaa lainkaan käyttäjien tarpeita :D Ylläpito taisi uudistuksellaan kehittää tehokkaimman ketjun(jen) tappajan ikinä :D

Kysymys: Työkaluissa eka vaihtis: näytä tulostettava versio.

Tulostettava? Mihin olette ajatelleet tätä toimintoa käytettävän? Että jos et feissariin liitä, niin voit aina tulostaa keskustelun ja niitata sen työpaikan seinälle?

Ps. betaversioita yleensä kyllä testataan ihan jossain muualla kuin loppukäyttäjillä.

amen.
 
En kestä tietämättömiä ihmisiä
Alkuperäinen kirjoittaja Työkalut (käteen ja uusiksi);21886227:
Hei kuka tätä on ollut tekemässä? naurattaa! Kömpelö, hidas ja toiminnot eivät vastaa lainkaan käyttäjien tarpeita :D Ylläpito taisi uudistuksellaan kehittää tehokkaimman ketjun(jen) tappajan ikinä :D

Kysymys: Työkaluissa eka vaihtis: näytä tulostettava versio.

Tulostettava? Mihin olette ajatelleet tätä toimintoa käytettävän? Että jos et feissariin liitä, niin voit aina tulostaa keskustelun ja niitata sen työpaikan seinälle?

Ps. betaversioita yleensä kyllä testataan ihan jossain muualla kuin loppukäyttäjillä.

amen.
Ymmärrätkös lainkaan kuinka suuri projekti tällainen on?
Kestää hetken kun sivustoa korjaillaan ja kaikkensa yrittää!
 
Kaikki tutut hukassa :headwall: tein koko rekisteröitymisen uusiks uudelle nikille ku en saanu vanhaa toimiin ja tuli iki vanha nikki eli olen alias kotiäiti75 aikoinaan. ja viimisen vuoden harmaana äippä4:nä kirjoitellut paljon
 
Työkalut
Aivan varmasti ymmärrän, siksi en kuuna päivänä lähtisi viemään verkkoon betaversiota palvelusta. Mutta jos muutoksia tehdään ja julkaistaan keskeneräisenä, pitää sitten kestää se palautekin. Jopa muokata palautteen mukaisesti betaansa.

Muuten palvelua tehdään tekijöilleen, ei käyttäjilleen.

Vaikka olen alalla, olen silti täällä käyttäjä. Tämä ns. beta on kömpelö, hidas ja vastaamaton käyttäjiensä tarpeisiin. En ymmärrä, miksi oli tärkeää julkaista palvelu tässä muodossa kun vaihtoehtojakin on. Alfa voi sitten olla jotain muuta.
 

Yhteistyössä