Tämäkö nyt on se uudistus ? Tänne pinoon kaikki jotka haluaa vanhan palstan takaisin !

"Snoopy"
Kaipa tähänkin tottuu, mut nyt fiilikset on ihan matalalla :( Voi kökkö mikä muutos... Ja kaikenkukkuraksi en pääse kirjautumaan sisään. Mikä &%("# siinä nyt tökkii? Onko joku saanut siihen jo vastauksen?
 
Mun mielestä entinen oli parempi, kuin tämä testiversio. Se entinen oli tarpeeks yksinkertanen eikä siinä ollut mitään ylimääräistä. Entistä palstaa voisi jopa kuvailla sanoilla kotoisa, turvallinen ja ihanan nuhruinen:heart: Mä en oikeasti osaa käyttää puoliakaan näistä jutuista mitä tänne on nyt lisätty ja kaikenlisäksi ne on ihan turhiakin. Olen samaa mieltä yhden aikaisemmin vastanneen kanssa, että tekstejä on laatikoitu aivan liikaa. Eniten on tähän mennessä ärsyttänyt se ettei enää näe mitä ketjuja on lukenut ja mitä ei:kieh:
 
Pätsmaruu harmaana
No on tää nyt melkosen...miten tän nyt sanois...siis niin tekemällä tehdyn oloinen, semmonen väkisin pukattu. Ihan sairaan sekava jo pelkästään kommentointia ajatellen; mua ainakin häirii kovasti nuo kaikki ylimääräset hitusvinkulavärilinkit kommenttien välissä ja miksi ihmeessä pitää vielä olla rekkautuneiden tiedotkin esillä?! En jummarra, en. Entinen versio oli kaikessa yksinkertaisuudessaan karun kaunis ja helppolukuinen, nyt tän pilaa nämä kaikki krumeluurit. Hö.
 
Järkky miten sekavaa! Ketjun aloittajaa on hankala löytää, en nää enää mitä ketjuja olen jo lukenut, yv:t katos, en tarvi tietoa kuka on rekisteröitynyt ja montako viestiä enkä ainakaan tahdo kenenkään kirjottelevan mun palstaseinälle |O Jokainen teksti on laatikoitu ja noita laatikoita sit riittääkin...

Plussaa on muutama uus hymiö ja se että värit säilyy.
 
Täytyy sanoa hetken uutuutta kokeilleena, että varmaan munkin palsta-addiktioni saa jäädä hyllylle hetkeksi. Katsellaan sitten syssymmällä, josko tämä tästä kohentuisi korjauksien ja kehityksen myötä. Nyt ainakin Kiitos, mutta ei kiitos.
 
"vieras"
En jaksa lukea muiden kommentteja, mutta kirjoitetaan nyt mun yksi ainoa pieni mutta olennainen valitukseni, jos vaikka ylläpitö lukisi tätä.

Etusivulla otsikot ovat niin harvassa, että niitä näkee kerralla paljon vähemmän kuin ennen. Ärsyttävää skrollailla niitä jatkuvasti, eli varmaan käy pian niin, ettei jaksa ja sitten ei vaan tuu enää vastailtua kuin siihen 9 ekaan mitkä näkyy ylimpänä. Keskustelut siis kuolevat äkkiä.
 
"vieras"
Minusta nämä vastaukset ovat liian harvassa. Siis nuo värilliset viivat tekstien välillä tekevät sivusta hitaasti luettavan ja joutuu koko ajan kelaamaan hiirellä. Tästä on tehty sellainen nuorisomallinen sivu, jossa käyttäjien nimet ja kuvat ovat vasemmassa laidassa. En erityisemmin pidä näistä sivuista. Veikkaan, että harmaana vastailevien määrä tässä vain lisääntyy.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21883458:
No hei, mutta plussaa on ainakin se, että täällä on estolista-toiminto olemassa. Siitä vaan piilottelemaan käyttäjiä joiden tekstejä ei halua lukea!
No tuleepas todella mielenkiintonen palsta.. kaikki estää toisensa, kenen kabssa täällä saa enää konflikteja aikaan.. eli keskustelua suomeksi sanottuna. :mad:
 

Yhteistyössä