Tämähän on kivasti uudistunut!

Tulin vahingossa tänne kurkkimaan ja huomasin, että kivasti on homma uudistunut. Aikaisemmin tuntui, että olen ihan liian vanha tänne ja aihepiiri pyöri kovasti vauvojen ympärillä vaan. Nyt näyttää olevan laajemmalti keskustelualueita ja aiheitakin. Kiva juttu. :)

Mä tykkään kans tästä osiosta kun on sellanen rauhallnen meininki ja fiksuja juttuja. keskusteluakin tulee ihan mukavasti. aina ei ehdi täällä käymään, mut silti tuntuu et pysyy kärryillä mistä puhutaan. ja monenlaisia ihmisiä meitä täällä tuntuu olevan, joten sekin on mukavaa että saa uutta näkökulmaa asioihin. mukavaa syksyä kaikille!!

Minäkin lueskelen näitä sivuja silloin tällöin. Tuo mitäs nyt (vai mikä se nyt onkaan) ei ole minua varten. Aika pinnallisia juttuja, samoin tuolla vauvat-palstalla aikamoista riidantynkää jatkuvasti. Tässä osiossa taidataan ymmärtää muiden erilaisuus ja jokaisen yksilölliset tavat toimia. Ei tartte koko ajan riidellä, mikä on paras juttu ja näin ei saa tehdä.... Eiköhän meillä ole jo elämän kokemusta niin paljon, että osataan antaa arvoa jokaiselle vertailematta vauvojamme? Nyt me lähdetään 6 kk neuvolaan, vaikka "synttäripäivä" oli jo 25.9. Aurinkoista päivänjatkoa kaikille tälle palstalle!

Yhteistyössä