Tämä teidän on pakko lukea! :D

• Viestiketjun aloittaja Janica89
  • Ensimmäinen viesti
Janica89
Tosi vapautunut olo nyt! Kuvitelkaa! Minä pulska tytönpullero istuin noin puolitoista tuntia sitten sohvalla katsomassa telkkaria. :ashamed: Sitten ajattelin ettei minulla ole tekemistä joten päätin viedä koiran lenkille. Vellu koirakos oli siitä innoissaan, se on Berninpaimenkoira uros. :p Ajattelin tehdä sellaisen pienen lenkin, mutta naapurimme herra Komonen tuli vastaan ja sanoi " Ai sitä ollaan viemässä Vellua lenkille. " Sitten minä "Juu. Vellu kun ei saa niin paljon liikuntaa joten se pitää viedä lenkille välillä." No sitten jatkoin matkaa, mutta kas kummaa! Innostuin kävelystä ynnä juoksusta niin paljon että taisi tulla tehtyä noin 10km lenkki! :D Ennen lähtöä painoin 78.5kg ja nyt kun kävin vaa'alla niin painan 78.0kg!! :D =) Ihana olo oikeesti! Nyt juuri tuntuu siltä että minussa on tapahtunut suuri muutos. Muutama vuosi sitten en liikkunut oikeastaan tämänkään verran. :ashamed: Vaan olin kauhee sohvaperuna, syöppö ja häpesin itseäni ihan hirveän paljon! Silloinkin minua kiusattiin koulussa mninu epämuodikkuuden ja lihavuuden takia mutta hehheh! :D Mitenkäs se nyt kun olen ruvennut sananmukaisesti menenmään massan mukana. :p Kaikki kiusaajat ja minä olemme hyviä ystäviä nykyään. :) Minä muuten aloitin salibandy kerhossa käynnin. Se alkaa ensiviikolla. Se on aina keskiviikkoisin ja torstaisin. Se on joka kerta 15:00-15:30 joten vähänkö olen innissani! :D Vastailkaas hyvin edistyneen likan viestiin, kiitos! :wave: Hyviä jatkoja! :flower:

siirihiiri
heispa =) mukava lukea noin rempseää ja iloista viestiä!! hyvä ku oot tosissas innostunu ja saanu painonki laskuun TOSI hyvin =) ei muutaku jatka samaa rataa ja tsemppiä älysti!

Janica89
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2004 klo 14:45 siirihiiri kirjoitti:
heispa =) mukava lukea noin rempseää ja iloista viestiä!! hyvä ku oot tosissas innostunu ja saanu painonki laskuun TOSI hyvin =) ei muutaku jatka samaa rataa ja tsemppiä älysti!
Kiitos, kiitos! :D Toivottavasti teikälaisilläkin menee hyvin! Tsemppii vain kaikille! :wave:

Janica89
Muute, mä päätinki kanssa rekiteröityä tänne. :LOL: Eiks ookki mukavaa. :D Mut hei! Nyt menen vastaileen muidenki viesteihin, sen jälkeen syömään ja sen jälkeen ratsastamaan se sama lenkki minkä kävelinkin. :p

Ratsastus on muuten kanssa tosi hyvä kuntoilumuoto kun muistat että ei vaan käyntiä ja laukkaa.. Ravaa paljon ja muista keventää oikein! Sekös se käy kuule peppuun ja reisiin :D ja selkä suorana niin kyllä käy vatsalihaksiin!
Takuuvarma hiki

Janica89
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 13:22 SuSu79 kirjoitti:
Ratsastus on muuten kanssa tosi hyvä kuntoilumuoto kun muistat että ei vaan käyntiä ja laukkaa.. Ravaa paljon ja muista keventää oikein! Sekös se käy kuule peppuun ja reisiin :D ja selkä suorana niin kyllä käy vatsalihaksiin!
Takuuvarma hiki
Harrastaks säki ratsastusta? =) Mukavaa kun täällä on muitakin ratsastajia! :D Juu, täytyykin saada Ulpulle (hevoselleni) muutenkin selkälihaksia. Se on vanha suomenhevos ravuri tamma. Sen selkä on niin luihu että pystyn ottamaan sitä selkärangasta kohta kiinni. :D Juuh, no ei tässä muuta sitten. :wave:

Yhteistyössä