Tämä saa niskakarvani pystyyn!

vihamies
Pitää olla aika kova viha sinua kohtaan. että jatkuvasti morkkaa lastesi nimiä, täällä. JOS on tuttu. Et ole kovin suosiossa. Tai sit vaan olet kummajainen jonkun/joittenkin mielestä. eikä sen kummempaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja J-kvartetti:
Vitut muitten mielipiteistä.
Tuskinpa kyse vain lasten nimistä. :D Taitaa olla jotain henkilökohtaista jota ei uskalleta tai haluta suoraan sanoa.. :$
Mä en kyllä yhtään ihmettelisi, että joku palstalainen olisi ottanut sut silmätikukseen. koska on sun jutut täällä aika kärkkäitä. joskus niistä ei saa siis mitään selvää edes. Aika itsekeskeisiäkin jotkut kommentit olleet. Mutta jos joku ulkopuolinen tietää nimimerkkisi täällä. Miksi olet sitä levitellyt kaikille? Turha sitä on itkeä kun kakuli on jo housussa. ja sorivaan on nuo nimet aikas... juuuu... hyvät yksittäisinä niminä! Mutta sisaruksilla, liian samankaltaiset. Mutta voihan ne aina aikuis iällä sit vaihtaa jos lapset ei itse tykkää. J: kirjain on sitten teidän suvussa raiskattu ihan kunnolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja J-kvartetti:
Vitut muitten mielipiteistä.
Tuskinpa kyse vain lasten nimistä. :D Taitaa olla jotain henkilökohtaista jota ei uskalleta tai haluta suoraan sanoa.. :$
Mä en kyllä yhtään ihmettelisi, että joku palstalainen olisi ottanut sut silmätikukseen. koska on sun jutut täällä aika kärkkäitä. joskus niistä ei saa siis mitään selvää edes. Aika itsekeskeisiäkin jotkut kommentit olleet. Mutta jos joku ulkopuolinen tietää nimimerkkisi täällä. Miksi olet sitä levitellyt kaikille? Turha sitä on itkeä kun kakuli on jo housussa. ja sorivaan on nuo nimet aikas... juuuu... hyvät yksittäisinä niminä! Mutta sisaruksilla, liian samankaltaiset. Mutta voihan ne aina aikuis iällä sit vaihtaa jos lapset ei itse tykkää. J: kirjain on sitten teidän suvussa raiskattu ihan kunnolla.
Mä ihmettelen ellei jollain jotain henkilökohtaista. Tää on kuitenkin sen verran iso hiekkalaatikko, että ei luulis erilaisuuden pistävän niin silmään.. Ja mun luonne ja mä kokonaisuudessani olen aika kärkäs, joten miks ei kirjoitustyylini tms olemukseni täällä voi myös sitä olla?
Itsekeskeisiä, jotkut kommentit olleet? On sullakin huvit, kun mun kirjotusten ja juttujen perässä juokseminen. Ihan tämänkin olit etsimäållä etsinyt, jotta pääset kommentoimaan??

Mikä sä olet sanomaan mikä on kelläkin hyvä nimi sisaruskatraassa? Se on sun mielipide eikä onneks vaikuta mun nimeämis päätöksiin. Seuraavasta teenkin sun iloks Jarnan tai Jonnen.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja J-kvartetti:
Vitut muitten mielipiteistä.
Tuskinpa kyse vain lasten nimistä. :D Taitaa olla jotain henkilökohtaista jota ei uskalleta tai haluta suoraan sanoa.. :$
Mä en kyllä yhtään ihmettelisi, että joku palstalainen olisi ottanut sut silmätikukseen. koska on sun jutut täällä aika kärkkäitä. joskus niistä ei saa siis mitään selvää edes. Aika itsekeskeisiäkin jotkut kommentit olleet. Mutta jos joku ulkopuolinen tietää nimimerkkisi täällä. Miksi olet sitä levitellyt kaikille? Turha sitä on itkeä kun kakuli on jo housussa. ja sorivaan on nuo nimet aikas... juuuu... hyvät yksittäisinä niminä! Mutta sisaruksilla, liian samankaltaiset. Mutta voihan ne aina aikuis iällä sit vaihtaa jos lapset ei itse tykkää. J: kirjain on sitten teidän suvussa raiskattu ihan kunnolla.
Miksipä et rekkautus ja kertos vähän itsestäsi jotain. Juurikin, vaikka lapsesi/lastesi nimet niin minäkin saisin kertoa mielipiteeni?! Tai voisin kyyläillä sun kirjoituksia ja kertoa mitä mieltä kommenteistasi yms ajatuksistasi olen. :p
 

Yhteistyössä