Joskus aikoinaan mulla oli ainoastaan tennarit, kumisaappaat ja talvikengät. Nykyään olen ihan hurahtanut kenkiin... Ihania ja ihmeellisiä popoja olette haalineet tai haaveilleet. Mun täytyy omille ropposille järjestää muotikuvaukset myös.
Hah hah, minulla sitä valtion lankkia riitti valehtelematta noin 15 ensimmäiseksi reservivuodeksi. En tosin lankkaile kenkiäni ihan viikottain...olen ollut reservissä niin kauan että valtion lankki on kuivunut tuubiinsa
Minullakin on sitä, vuonna 2000 varastettu ja ei oo vieläkään menny pahaks!Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27335802:Hah hah, minulla sitä valtion lankkia riitti valehtelematta noin 15 ensimmäiseksi reservivuodeksi. En tosin lankkaile kenkiäni ihan viikottain...
Ajelekko nää tupperwaaralla?Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27335829:Sidit taisivat männä vkl olla viimeistä kertaa jalassa tänä vuonna:
Joo, Blackbirdillä on mennyt nyt jo aika monta kesää. Voi olla että ensi kesäksi vaihtuu, näkee nyt sitten.Ajelekko nää tupperwaaralla?
Wau, te äijjät voisitte perustaa pärräketjun Tai voihan niitä mammoillakin olla:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27335868:Joo, Blackbirdillä on mennyt nyt jo aika monta kesää. Voi olla että ensi kesäksi vaihtuu, näkee nyt sitten.
Ei tarvitse perustaa tänne, kun jaarittelen niistä melkein päivittäin muualla (Etusivu | .ORG!). Mutta tätä olen vähän katellut ensi kesäksi, vähän liian teinix ehkä, mutta työmatkoja olis mukavampi räpätä kuin tuolla nykyisellä lehmällä: Kawasaki Z1000Wau, te äijjät voisitte perustaa pärräketjun Tai voihan niitä mammoillakin olla:xmas:
Sehän on.......ihana:heart: *hyperventiloi paperipussiin*Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27335890:Ei tarvitse perustaa tänne, kun jaarittelen niistä melkein päivittäin muualla (Etusivu | .ORG!). Mutta tätä olen vähän katellut ensi kesäksi, vähän liian teinix ehkä, mutta työmatkoja olis mukavampi räpätä kuin tuolla nykyisellä lehmällä: Kawasaki Z1000
Vaihda se väri mattamustaksi siitä kuvan alta, niin nam!Sehän on.......ihana:heart: *hyperventiloi paperipussiin*
Ihania Noi ekat on niiin niin ihanat! Varmaan hyvät jalassa?
Mulla vähän toisinpäin, ennen oli pelkästään korkkareita, salilla ainoastaan tossut.Joskus aikoinaan mulla oli ainoastaan tennarit, kumisaappaat ja talvikengät. Nykyään olen ihan hurahtanut kenkiin... Ihania ja ihmeellisiä popoja olette haalineet tai haaveilleet. Mun täytyy omille ropposille järjestää muotikuvaukset myös.
mulla lähti uskollinen birdi kuukausi sitten uudelle omistajalle, kolme kesää ajelin sillä ja nyt uudet tuulet ensi kesäsksiAlkuperäinen kirjoittaja Isämies;27335868:Joo, Blackbirdillä on mennyt nyt jo aika monta kesää. Voi olla että ensi kesäksi vaihtuu, näkee nyt sitten.
Mun täytyy ehkä "vähän" harjoitella kävelemään niillä, ennenkuin uskaltaudun julkisille paikoille. Aavistuksen kapea lesti, mutta muuten kyllä tosi mukavat korkeakorkoisiksi.Ihania Noi ekat on niiin niin ihanat! Varmaan hyvät jalassa?
Tosi kivat!:heart: Kiva yksityiskohta toi varsi.Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27336279:Nämä tilasin viimeksi:
Ja kenkiä on niin helvetisti, etten jaksa kuvata Kolmet reisisaappaat, parit normisaappaat ja varmaan 20 paria eri värisiä avokkaita, lisäksi sandaalit ja muut kesäkengät, huoh... Ja reilu vuosi sitten heitin pois kaikki vanhemmat, mitä en "tarvitse", koko ajan tulee ostettua vaan lisää
Pistämpä Sorellit korvantaa, meinaan viimevuonna ostetut ei vettä pitäny.Mun täytyy ehkä "vähän" harjoitella kävelemään niillä, ennenkuin uskaltaudun julkisille paikoille. Aavistuksen kapea lesti, mutta muuten kyllä tosi mukavat korkeakorkoisiksi.
Nuo Sorellit ovat kyllä uskomattoman ihanat, lämpimät ja mukavat, parhaat talvisaappaat ikinä.
No, on. Ja huurjan piitkät, ei ihan persjalkaselle käy!!!Järkyttävän ihanat!!:heart:
Nuo pitävät, kunhan ei vartta myöten veteen kahlaa. Ja huopasisätossu on irrotettavissa, olen käyttänyt sitä villasukansijaisena esim mökkireissulla, kun on unohtunut kotiin muut sukat ja tossut.Pistämpä Sorellit korvantaa, meinaan viimevuonna ostetut ei vettä pitäny.