Tämä oli surkein syntymäpäivä ikinä

• Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti
The titityy
Yleensä olen mennyt kavereiden kanssa baariin tai jotain muuta kivaa on ollut.
Nyt ei mitään.
Kolme ihmistä jopa edes muisti viestillä minua.

En ole vailla onnitteluja tms. halusin vain sanoa että tällä kertaa ei mitään kivaa ollut. :(

pulla
Juuh,. joillakin on semmosiaki synttäreitä että äijä lahtee kännäämään vaikka ite olit toivonu että edes minun synttäripäivänä vois olla kotna perheensä kanssa.. kuule kaikkeen tottuu kun tarpeeks usein sattuu, häntä pystyyn ja HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ!!!!!

No herranen aika, en etes tiennyt että sulloli synttärit, kun ei oo ollu puhetta :eek: :ashamed: Mutta oikein iso synttärihali sulle :hug: Olisin kyllä varmasti jotain edes sulle laittanut jos olisin tienny...mutta mitäpä se enää lohduttaa... :|

The titityy
Kiitos kaikille kuitenkin onnitteluista. :ashamed:

Kaikkina edellisinä synttäreinä on äiti aina kertonut minun synnytystarinan ja joka kerta se on ollut yhtä mukavaa kuulla, sellainen traditio. =)
Ensimmäinen kerta nyt kun en sitä kuullut ja huomasin että se kertomus on ollut kiva kuunnella joka vuosi..

juhlaton minäkin
no joo, mun mies käy saunaillassa kerran vuodessa. Hienoa vai mitä?
Harmi vaan, että se on joka vuos mun synttärien aikaan. siis jos synttärit on viikonloppuna niin just samana tai jos synttärit on viikolla niin edellisenä/seuraavana...

no miun synttärit muisti miun mies ja miun vanhemmat. ei ees yksikään kaveri muistanu synttäripäivänä... mutta sitte myöhemmin tuli lahjuksiakin :D

niin ja ota nyt ees nämä kukat täältä vastaan :flower: :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
No herranen aika, en etes tiennyt että sulloli synttärit, kun ei oo ollu puhetta :eek: :ashamed: Mutta oikein iso synttärihali sulle :hug: Olisin kyllä varmasti jotain edes sulle laittanut jos olisin tienny...mutta mitäpä se enää lohduttaa... :|
enkä tienny minäkään, oisin houkutellu muuten teidät bilettään varmasti! voihan niitä synttäreitä aina juhlia jälkikäteen ;)

Mimmu
Ihan kuin minun synttärit viimeiset 20v. syntymäpäiväni on sellaiseen aikaa, että kukaan ei muista, koska on joulu ja sitten uusi vuosi ja minun synttärit ihan vuoden alussa. Kaikki vaan aina on kommentoinut sait jo joululahjan, joten se niistä synttäreistä. Pienenä toki jotkut yritti muistaa, mutta nykyään ei kukaan. Pienenä itkin, että olisin syntynyt keväällä tai syksyllä niin joku edes muistaisi. Tasan ei käy onnen lahjat.

Yhteistyössä