Siittä mun nikki tuleekin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Youtubesta löytyy sellainenkin kuin tyttö kuin taivas
Tänään sen ekan kerran näin.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Siittä mun nikki tuleekin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Youtubesta löytyy sellainenkin kuin tyttö kuin taivas
Mie vaikka kuuntelen ylensä rankemaaa (Heviä, rokkia) tykkään Tauskin biisistä, Tyttö kuin taivasAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tänään sen ekan kerran näin.Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Siittä mun nikki tuleekin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Youtubesta löytyy sellainenkin kuin tyttö kuin taivas
Sopiipas ja kaikkipas sopii sille ku se on niin ihq ja mä oon niin katkera sulle!!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:LOL!!! sille ei sovi yhtään toi hiustyyli
meinasinki alkaa sulle huuteleenAlkuperäinen kirjoittaja Univalo harmaana:Sopiipas ja kaikkipas sopii sille ku se on niin ihq ja mä oon niin katkera sulle!!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:LOL!!! sille ei sovi yhtään toi hiustyyli
Olin jo menossa, mutta pakko oli hetkeksi palata...
mita mita mita naisetAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:meinasinki alkaa sulle huuteleenAlkuperäinen kirjoittaja Univalo harmaana:Sopiipas ja kaikkipas sopii sille ku se on niin ihq ja mä oon niin katkera sulle!!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:LOL!!! sille ei sovi yhtään toi hiustyyli
Olin jo menossa, mutta pakko oli hetkeksi palata...
tuu ouluun, se on täällä ma asti :saint:
piti se tällekki neidille paljastaa kun se on ollu sen idoli noilta ajoilta astiAlkuperäinen kirjoittaja plääh:mita mita mita naiset
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:piti se tällekki neidille paljastaa kun se on ollu sen idoli noilta ajoilta astiAlkuperäinen kirjoittaja plääh:mita mita mita naiset