Mari
Olen keikkalaisena eräässä paikassa, ja kuuntelen päivät pitkät kun ihmiset valittaa surkeasta työilmapiiristä, ja työvoimapulasta. Ja sijaispulasta. Mutta samat ihmiset juoruaa toisistaan selän takana, eivät välitä, että minä kuulen kaikki vittuilut esimiehistä ja kolleegoista. Ja se juoruamnen ihmisten henkilökohtaisista asioista! Olen kuullut kenellä on sukulaisilta peritty arvokas mökki, ja mitähän se niilläkin rahoilla tekee kun miehensä on alkoholisti.... Ja kuka on laiska leveäperse, kuka ei viitsi töitään tehdä... Kuka kuulema varastelee toisten eväitä jne.
No tänään oli mun tämänkertaisen keikkajaksoni viimeinen päivä, ja mun piti esimiehelle käydä ilmottamassa että olen lähdössä. Siellä oli muitakin osaston ihmisiä huoneessa. Lähdin, sanoin heipat ja laitoin oven kiinni, kun kuulin jonkun huoneessa matkivat minun ääntäni kimittävästi ja naurua päälle. Kiva oli lähteä siitä sit kotiin noiden kiitosten saattelemana. Kovasti tein töitä heitä auttaakseni ja saan paskaa niskaan.
Joo, viimenen kerta kun sinne meen.
No tänään oli mun tämänkertaisen keikkajaksoni viimeinen päivä, ja mun piti esimiehelle käydä ilmottamassa että olen lähdössä. Siellä oli muitakin osaston ihmisiä huoneessa. Lähdin, sanoin heipat ja laitoin oven kiinni, kun kuulin jonkun huoneessa matkivat minun ääntäni kimittävästi ja naurua päälle. Kiva oli lähteä siitä sit kotiin noiden kiitosten saattelemana. Kovasti tein töitä heitä auttaakseni ja saan paskaa niskaan.
Joo, viimenen kerta kun sinne meen.