Meikäläisen mies on kanssa EsimiesAlkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:Vesimies sängyssä:
Vesimies on sängyssä intohimoinen ja täynnä yllätyksiä
Vesimies on sängyssä intohimoinen ja täynnä yllätyksiä. Vesimiesten viileä salaperäisyys, jopa varautuneisuus ja ujous, tekee heistä alussa seksikkäitä ja haluttavia. Vesimies haluaakin usein estottomasti kokeilla uusia juttuja ja tällöin seksi todella toimii. Mielikuvituksellinen Vesimies kyllästyy kumppaniinsa kuitenkin nopeasti seksuaalisella tasolla. Häntä täytyy jatkuvasti herätellä ja stimuloida toimintaan. Vesimiehen kanssa voi kokea intohimoisen seikkailun, mutta ei välttämättä mitään pysyvämpää suhdetta.
kankaan alle peesaileen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Oinas sängyssä:
Myös sängyssä Oinas haluaa olla johtaja. Suhteen alkuaikana se toimii, koska Oinas on innokas, intohimoinen ja aloitteellinen. Suhteen edetessä Oinaat haluavat edelleen määrätä tahdista ja sanella seksielämän säännöt. Sitä harrastetaankin vain silloin, kun Oinas niin haluaa. Mitään myönnytyksiä he eivät tee. Parhaimmillaan Oinaat ovat hyvin seksuaalisia, intohimoisia ja tulisia.
Muuten ihan hyvä, mutta jokatoinen kerta vähintään olen mieluummin vietävänä.
Ja miten niin parhaimmillaan olen tulinen? Paskat, pahimmillani. :xmas:
Tämä osoittaa horoskooppien ja muun siihen liittyvän huuhaan olevan todellakin sitä huuhaata! Vaimo on kyllä totaalisen päinvastainen sängyssä kuin tämä antaisi ymmärtää eli muutoshaluton täyslahna! Toki kuvatunlaisen naisen voisin sänkyyni kyllä ottaa...Kaksonen sängyssä:
Kaksosta kuvaillaan sängyssä kekseliääksi ja kokeilunhaluiseksi. Kaksosen kanssa seksi ei ole koskaan tylsää. Vilkas mielikuvitus toimii myös sänkypuuhissa. Kaksonen jakaa verbaliikkaansa myös sängyssä, ja joillekkin puheliaisuus saattaa olla liikaa. Kaksosia pidetään myös potentiaalisina pettäjinä muutoshalunsa takia.
Ihan sama! Mulla on ollut yhden yön juttuja (siis ennekuin vakiinnuin, sain lapset jne)enemmän kuin kehtaan myöntää.No ei kokonaan pidä paikkaansa, mut suurimmalta osin kyllä. Siis mä oon neitsyt. Tuli sinkkuvuosina kyllä käytettyä noita yhden illan juttuja aika tavalla ilman rakkauden häivääkään.
Ja kyllä mä haluaisin seksia useammin.
Niin varmaan. Voisiko olla että kaksosnaista ei katkarapumies kiinnosta?Tämä osoittaa horoskooppien ja muun siihen liittyvän huuhaan olevan todellakin sitä huuhaata! Vaimo on kyllä totaalisen päinvastainen sängyssä kuin tämä antaisi ymmärtää eli muutoshaluton täyslahna! Toki kuvatunlaisen naisen voisin sänkyyni kyllä ottaa...