Tällänen tilanne....

• Viestiketjun aloittaja ei tiedä mitä ajattelee
  • Ensimmäinen viesti
ei tiedä mitä ajattelee
ollaan miehen kans eroamassa asuu vielä saman katon alla kun ei oo asuntoa. Mies halus yhtäkkiä eron ei kuulemma tykänny enään minusta,tuli baari illan jälkeen ja sano tuon. mulla mieheen tunteita. Nyt mies on pari yötä ollu pois kotoa ollu muka kaverilla. Sano et ei oo toista mut ei minusta kato kunnolla silmiin. En oikein usko miestä enään mistään asiasta, luottamus menny. Eihän se mulle kuulu mut haluan tietää kun en usko tuohon et yhtäkkiä lopetti tykkäämisen. Sunniteltiin kesällä kaikenlaista yhdessä ja PAM mies sano noin. Nyt kun ero tuli puheeksi niin olen huomannut miehessä net huonot puolet. Rakkaus tekee sokeaksi.En huolisi miestä takaisin. Mut sattuu kun epäilen et miehellä on jo uus ja asuu vielä saman katon alla. Tiedän et ollaan erottu mut tuntuu et se pettää. Jotenkin sekavat tunteet.
Kommentteja kiitos

mimmu
No pistät sen heti pihalle, se ero on sen päätös joten hankkikoon uuden kämpän samantein. Jos mä ottasin eron tosta ukosta, niin en todellakaan olettais että se antais mun vielä asua täällä. Musta se joka ottaa eron saa lähteä samantein..!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja noo:
no selvähän tuo on ollu että toinen sillä on ollu/on.. oon pahoillani...mut hyvä että se ilmoitti että haluaa erota eikä pelaa kehden kanssa vai mitä?
Mut miten se voi suunnitella minun kans tulevaa ja yhtäkkia tekee näin.
Mut sanois et ois toinen sen vain vois hyväksyä

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja ei tiedä mitä ajattelee:
Tiedän et ollaan erottu mut tuntuu et se pettää. Jotenkin sekavat tunteet.
Kommentteja kiitos
No jos ootte eronnu jo ni mitäpä sitä enää miettimään vaan jatka elämääsi. Erottu ootte ni eihän sua petä enää.

minä kyllä potkisin pihalle, ei tarviis saman katon alla olla ja kieroilla muutenkaan.. sais muuttaa jonkun muun luo.. helpottas sinunkin oloo kun et tietäis mitä se tekee ja pääsisit opettelemaan "uutta" omaa elämää.

lilli
Aikoinaan ex-ukkoni teki samoin uus oli mut kielsi sen vaikka sen tiesinkin.
Tuntui tosi pahalta ku ukko tuli himaa toisen luota ja oli ku ei oliskaan..
Sano miehellesi että hankkii asunnon heti tai vieköön kamansa muualle samointein,mitä kauemmin ukko on nurkissa sitä pahemmalta se tuntuu..
Voimia!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tiedä mitä ajattelee:
Tiedän et ollaan erottu mut tuntuu et se pettää. Jotenkin sekavat tunteet.
Kommentteja kiitos
No jos ootte eronnu jo ni mitäpä sitä enää miettimään vaan jatka elämääsi. Erottu ootte ni eihän sua petä enää.
Mulla on tunteita miestä kohtaan vielä ja sit kun se asuu saman katon alla. ois muuttanut ja sit alkanu vehtaan

Aika monet petaa toisaalle jo valmiiks ennen kuin lähtevät. Toivon ettei omalle kohdalle sattuisi ikinä sellaista. Minkälainen nainenkin ottaa suoraan edellisen kodin sohvalta itelleen ukon.
Eli : ensin ero ja sitten uutta kehiin.
Ap:lle voimia, anna paskan mennä kun kerran käsistä oikein viedään.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Aikoinaan ex-ukkoni teki samoin uus oli mut kielsi sen vaikka sen tiesinkin.
Tuntui tosi pahalta ku ukko tuli himaa toisen luota ja oli ku ei oliskaan..
Sano miehellesi että hankkii asunnon heti tai vieköön kamansa muualle samointein,mitä kauemmin ukko on nurkissa sitä pahemmalta se tuntuu..
Voimia!
KIITOS

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Aika monet petaa toisaalle jo valmiiks ennen kuin lähtevät. Toivon ettei omalle kohdalle sattuisi ikinä sellaista. Minkälainen nainenkin ottaa suoraan edellisen kodin sohvalta itelleen ukon.
Eli : ensin ero ja sitten uutta kehiin.
Ap:lle voimia, anna paskan mennä kun kerran käsistä oikein viedään.
Niin minäkin luulin et ei mies voi tuollaista tehdä. Kun mies ei tykkää yhtään pettäjistä, ex akka oli tehny niin. Paitsi kaverit saa akkojaan pettää nauretaan vaan vieressä.

Yhteistyössä