Täitä :( voiko ne tappaa hiusvärillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutiaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kutiaa

Vieras
Siinä se otsakkeessa tuli.
Eli olen päiväkodissa töissä ja itselläni ei ole lapsia.
Eli yhdenhengen talous on.
Tilanne tämä että vein autoni korjaamolle ja tulin ruokakaupan kautta taksilla kotiin.
Ostin sieltä hiusvärin (blondi eli vetyberoksiidia päähän)
Ja tosiaan saan auton vasta ma aamuna, aikaisintaan su iltana.
Ja tässä likellä ei tietenkään ole apteekkia tai kauppaa jossa täishamppoota myydään.
Joo, tyhmä olin kun en ole ostanut sitä ennakkoon kotiin kun tuolla töissä niitä on mutta ei auta manaaminen nyt kun päänahkaa kutiaa ja täikammalla vetelin :(
Auttaakohan tuo väri vai pitääkö tässä nyt koettaa soitella kaverit läpi jos joku voi minulle illalla tai huomen aamusta tuoda täishamppoota.
Onko kenelläkään kokeusta täistä ja täiden häädöistänäin hullulla idealla vai onko ihan tuhoon tuomittu ja miksi?

[QUOTE="vieras";28199585]Joo jos värjäys epäonnistuu niin ne nauraa itsensä kuoliaaksi[/QUOTE]

Tällä hetkellä ihan sama onnistuuko vai ei mutta jos vie edes tätä kutinaa hetkeksi pois :(

[QUOTE="Mie";28199606]No eihän se ihan mahdotontakaan ajatus ole. Onhan hiusväri aikamoista myrkkyä, joten voisihan sitä kokeilla.[/QUOTE]

Tätä minäkin ajattelin, vielä kun kyse on tosiaan vaaleasta aineesta jossa on kunnolla vetyberoksidiakin ;)

Mä laittaisin päähän vaikka tunniksi tai pidemmäksi aikaa oliiviöljyä. Siis päänahkaan ja kaikkialle hiuksiin reilusti. Ja sitten joku pussi päähän. Intiassa ne kuulemma käyttää tuota keinoa jos on täitä.

Jostain luin, ettei ollut kuollut siihen, että värjäs hiukset, mutta kannattaa yrittää tolla öljyllä, täiden pitäisi tukehtua ja luultavasti myös niiden munien. Mutta kyllä ne munat kannattais silti poistaa ja siihen tarvitset jonkun kaverin. Siis ihan varmuuden vuoksi. Ja lisäksi voisi kyllä ostaa sen täishampoon sitten kun saat sen auton.

Miksi ei kuolisi? Aikamoisia otuksia jos ne selviää puolen tunnin myrkkykäsittelystä hengissä.. Varmaan saivareet ei kuole, mutta eihän ne kuole täishampoollakaan ja sen takia käsittely pitää uusia parin viikon päästä.. En tosin tiedä vaikka nekin kuolis hiusvärillä..

Se voi kivasti sattua päänahkaan kun on valmiiksi jo hajalla ja sinne isket vetyperoksidit...

Mä kävisin hakemassa sitä tappavaa sampoota ja antaisin pään jäähtyä vähän. Sunnuntaina sitten värit päähän. Ja uusi käsittely täisampoolla olikos se viikon vai 10 päivän päästä ekasta.

Eikö siellä ole mitään julkista liikennettä jotta pääset apteekkiin? Tai autollista kaveria?

Laitat sitä öljyä päähän ja hiuksiin. Annat vaikuttaa ja peset pois. Ja sitten kuumaa fööniä hiuksiin, että munatkin kuolee. Puoli tuntia vähintään, saattaa tuntua kyllä vähän kuumalta.

Kyllä tuo nyt ainakin minulla helpotti, siis kutina :)
Täikammalla vetelin ja föönillä kuivasi ja hellähän tuo päänahka vähän on mutta oikeasti,
nyt ei enään kutia ja kuolleita ainakin minulla paperiin tippui ;)
Toki ostan heti sitä täishampoota kun vaan on mahdollista päästä mutta kyllä tämäkin näytti auttavan hätä apuna pahimpaan :)
Minulla siis oli tuollaista kunnon vaaleaa kestoväriä ja ohjeen mukaan sitä sai pitää max45min ja suosituksena pitkiin ja paksuihin vain ;)
Mutta minä pidin tuon ajan ja hiukset näyttävät vielä päässäni olevan ja värjäystuloskin miellyttää ;)

Yhteistyössä