voevoe...varmaan tykkäisitAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:arghhhhh....miks en voi avata prkllle mikä kone :headwall:
B)Alkuperäinen kirjoittaja jepujee:Mut hei, ne on alessa Täytyyhän sitä ostaa, kun kerran halavalla saapi.
mut jos hää on itse varakas?!?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Savannalla taitaa olla aika rikas mies :xmas:
en osaa auttaa...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:en voi aavata,auttakaa joku :'( :'( :'( :'( :'(
aika paljon kalliimpaaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:onnistui ja hyi liian vähän ja jotenkin kallimpi kuin suomessa :headwall: :headwall:
paha linkki,tänään mä löysin ihana paita itselle ja se oli ale 30 alenuksessa (en ostanut):/ mutta piti vielä käydä katsomassa huomenna,jos löydän jotain ja lapsille kansAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:aika paljon kalliimpaaAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:onnistui ja hyi liian vähän ja jotenkin kallimpi kuin suomessa :headwall: :headwall:
Ei hienoja, mutta KALLIITA... *laskee päässänsä kuinka moneen vaatekappaleeseen kotihoidontuki riittää...*Alkuperäinen kirjoittaja mellan:mun mielestä nuo ei oo edes mitenkään hienoja