vierasss
Mun mielestä taas LAIHA
Mun mielestä taas LAIHA
Salkkareiden Isabellalla ylimääräistä? :O Ei mun mielestä. Ihan normaalipainoinen.Kauniit kasvot voi kyllä olla läskeistä huolimatta (mutta jos on liikaa kasvoilla, ei sekään oo kaunista), tai voi olla kauniit silmät, tai kaunis hymy, mutta läskiä kroppaa en vaan näe kauniina... Riippuu vähä läskien määrästä ja siitä miten ne asettuu. Salkkarien isabella (en muista näyttelijän nimeä) on hyvä esimerkki siitä että voi olla kaunis vaikka ois ylimääräistäkin (mutta ei kyllä yhtään sen enempää) kun ne vaan asettuu sopiviin paikkoihi.
Ja sisäisestä kauneudesta ei nyt sitte puhuta yhtään mitään.
Samaa mieltä. Itse kauneus ei liity periaatteessa painoon, siis yhtä lailla niin hoikka kuin ylipainoinen voi olla/voi olla olematta kaunis. Yleensä ihminen on kauneimmillaan normaalipainossa, minäkin.Mäkin sanoisin, että tottakai voi olla kaunis vaikka on kiloja, mutta harva näyttää parhaimmaltaan ylipainoisena tai alipainoisena. Suurin osa ihmisistä näyttänee parhaimmalta normaalipainon rajoissa. Mä näyttäisin paremmalta jos mä saisin pari kiloa lihasta lisää Mutta eipä ole kauheasti mahdollisuuksia sellaseen just nyt... Eikä mua haittaa sanoa tuo ääneen. Olen mä silti ihan tyytyväinen kroppaani tälläkin hetkellä.
Mielenkiintoista sanajumppaa, henkilö jolla on ylimääräistä ei missään nimessä ole ylipainoinen. Tämä ylimääräinen tavara reisissä ja vatsassa ei ehkä paina mitään, koska ei ylimääräisenäkään aiheuta ylipainoa?Mun silmissä suurin osa noista overweight -tapauksista oli ihan normaalipainoisia, ehkä vaan hiukan ylimääräistä jossian reisissä tai vatsassa. Mutta en olis kyllä ylipainoiseksi kuvan perusteella luokitellut.