"jihuu"
Juuri niin kuin ajattelin, mulla bmi 24 ja hieman pyöreä kuten nuo saman indeksin omaavatkin.
Illustrated BMI Categories - a set on Flickr
Illustrated BMI Categories - a set on Flickr
no ei niin!
Samaa kattelin. Et jos pitäis arvioida, niin en kyllä olisi ylipainoisiksi moniakaan mennyt väittämään.Mun silmissä suurin osa noista overweight -tapauksista oli ihan normaalipainoisia, ehkä vaan hiukan ylimääräistä jossian reisissä tai vatsassa. Mutta en olis kyllä ylipainoiseksi kuvan perusteella luokitellut.
Mulla ihan sama. Näen itseni saman kokoisena kuin henkilöt BMI:llä 22-23.Onpa veikee juttu, se miten nään itteni, osoittautui tuolla huomattavasti isommaks bmi:ks mitä luulin...
Peesi. Eikä edes kovin mehevä vaan aika normaali.
Niin.. ehkäpä juuri siksi heidät luokitellaankin ylipainoisiksi, kun on vähän sitä ylimääräistä. Moni tuntuu kuvittelevan, että ylipainoisia ovat vain selkeästi läskit tapaukset. Eihän se niin mene. Voi olla helpostikin ylipainoinen ja näyttää (ainakin sopivat vaatteet päällä) melkein normaalilta. Siitä pienestä ylimääräisestä pyöreydestä siellä sun täällähän se kertyy se lievä ylipaino.Mun silmissä suurin osa noista overweight -tapauksista oli ihan normaalipainoisia, ehkä vaan hiukan ylimääräistä jossian reisissä tai vatsassa. Mutta en olis kyllä ylipainoiseksi kuvan perusteella luokitellut.
Siis ihan kivalla tavalla mehevä. En sanoisi miksikään muhkeaksi tai pulleaksi.Peesi. Eikä edes kovin mehevä vaan aika normaali.
Olen sun kanssa samaa mieltä. Kyllä mulle kelpaas tuollaanen kroppa erittäin mieluusti.Siis ihan kivalla tavalla mehevä. En sanoisi miksikään muhkeaksi tai pulleaksi.
Kuvan perusteella ei siltä näytä, mutta kyllä mun mielestä 160cm / 68 kg on lievää ylipainoa. Hyvin lieväähän tuo on, BMI 25,7.
En tullut kokeilleeksi, mutta mieluummin minäkin sen suklaamainoksen olisin ottanut kuin Alli-mainoksenEhkä vähän väärään kohtaan tuli tuo mainos. No kai sitten ylipainoosilla tulee siihen suklaa tms. mainos. :xmas: