Täältä näkee kuvia naisista painoindeksien kera! Voitte verrata.

• Viestiketjun aloittaja "jihuu"
  • Ensimmäinen viesti
"örkki"
Noista kuvista näkee myös sen, että aina ei painoindeksi kerro kaikkea. Oli ylipainoiseksi luokiteltua, joka näytti ainakin minun silmissä normilta ja sitten oli normipainoinen, joka näytti pyöreämmältä. Se on niin vaatteista ja kropan mallista kiinni. Ja siitä, miten kantaa kroppansa.

Saraldo
Mun silmissä suurin osa noista overweight -tapauksista oli ihan normaalipainoisia, ehkä vaan hiukan ylimääräistä jossian reisissä tai vatsassa. Mutta en olis kyllä ylipainoiseksi kuvan perusteella luokitellut.

siksipä
Mun silmissä suurin osa noista overweight -tapauksista oli ihan normaalipainoisia, ehkä vaan hiukan ylimääräistä jossian reisissä tai vatsassa. Mutta en olis kyllä ylipainoiseksi kuvan perusteella luokitellut.
Niin.. ehkäpä juuri siksi heidät luokitellaankin ylipainoisiksi, kun on vähän sitä ylimääräistä. Moni tuntuu kuvittelevan, että ylipainoisia ovat vain selkeästi läskit tapaukset. Eihän se niin mene. Voi olla helpostikin ylipainoinen ja näyttää (ainakin sopivat vaatteet päällä) melkein normaalilta. Siitä pienestä ylimääräisestä pyöreydestä siellä sun täällähän se kertyy se lievä ylipaino.

"vieras"
Mun painoindeksi on valitettavasti 30 tällä hetkellä. Olen melkein samanpituinen ja sama painoindeksi kuin tällä tytöllä:

http://www.flickr.com/photos/77367764@N00/1459239412/in/set-72157602199008819/

Harmittaa kun olen antanut itseni plösähtää :( olen vuodessa lihonut (töihin menon jälkeen) yli 10 kg. Suurin osa kiloista on keskivartalolla- omenavartalo isoilla tisseillä. Aion laihduttaa kesään mennessä 15kg.

[QUOTE="viivi";22677208]Hieman ot, mutta kun en tiennyt bmi:täni laskin sen bmi.fi- sivun laskurilla. Mun bmi on näköjään 16,69 ja heti sen alla on mainosotsikko LAIHDU PYSYVÄSTI!...[/QUOTE]

Ehkä vähän väärään kohtaan tuli tuo mainos. :D No kai sitten ylipainoosilla tulee siihen suklaa tms. mainos. :xmas:

Yhteistyössä