Samma här.Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:Ei uni tuu kun ukkokin töissä
Oliko se edes hyvä?Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Saksa johtaa =)
Äänestin sitä itsekin Hyvä juu.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Oliko se edes hyvä?Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Saksa johtaa =)
No eipä kyl oo.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Oliko se edes hyvä?Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Saksa johtaa =)
Mun ukko on reissussa enkä mä osaa käydä nukkumaan yksikseni. Viisut ja kaks+ pitää seuraaAlkuperäinen kirjoittaja mulish:Samma här.Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:Ei uni tuu kun ukkokin töissä
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja omana:Mun ukko on reissussa enkä mä osaa käydä nukkumaan yksikseni. Viisut ja kaks+ pitää seuraaAlkuperäinen kirjoittaja mulish:Samma här.Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:Ei uni tuu kun ukkokin töissä
Joo, aika säälittävää Enkä osannut nimeänikään kirjoittaa oikein tohon ekaan viestiin...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja omana:Mun ukko on reissussa enkä mä osaa käydä nukkumaan yksikseni. Viisut ja kaks+ pitää seuraaAlkuperäinen kirjoittaja mulish:Samma här.Alkuperäinen kirjoittaja kettuli:Ei uni tuu kun ukkokin töissä
Voiton pualella siis..Alkuperäinen kirjoittaja yökkö:Viiminen yö menossa, 3/3...
Kyllä nyt nukkumaan, jotta aamulla taas jaksa.a..<Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Eihän tässä enää unta saa kun viisutkin katottu.