Täällä seitsemän äiti

  • Viestiketjun aloittaja äitihahmo
  • Ensimmäinen viesti
äitihahmo
Heips :)
Olen 32-vuotias "pian" seitsemän lapsen äiti Oulusta.
Lapset:
Emmi 13
Emilia 13
Eini 13
(Eli siis kolmoset...murrosikäiset ((:) apua)
Ja pienet lapset...
Henri 8 ja Lauri 7 sekä Johanna 1,5v. Seitsemäs syntyy tämän kuun lopulla lasketun ajan mukaan.
Toivoisin että olet suurperheen äiti- tai isä. (siis vähintään kolme lasta...)
Toivoisin vielä että sinulla on vielä haaveita saada lisää lapsia.
Itse haluaisin vielä 1-3 (tai 4)

maili:
minttulumi@jippii.fi

Hyvää alkukesää kaikille!
 
toukokuu04
Minulla on itselläni viisi lasta.Muksut ovat vauva 1kuukauden,Noora-Katariina4.5v,Oona7v,Jenna10v,Jonna12v(kohta kolmetoista).Vilinää sitä riittää siis meilläkin.Asumme Haapalehdossa ja olisi mukava tutustua sinuun tai teihin paremmin.Missäs päin te asutte?Olen tällä hetkellä tietysti äitiyslomalla jos sitä voi lomaksi kutsua tällä porukalla.Muuten olen perhepäivähoitaja.Mieheni on pitkät päivät töissä joten kaipaan todella ystäviä.Tutut ovat töissä tai heillä on muutama lapsi joten tuntuu että olemme vain vaivaksi tällä porukalla.Tykkäämme kovasti lapsista ja niinpä meillä onkin aina sukulais lapsia lomalla.Jos olet ystävää hakemassa niin minä olen lapsineni samalla asialla.Voit kirjotella meille netti osoitteeseeni merjauusitalo@hotmail.com Terveisin Merja
 
moi!!
nyt oli heti pakko vastailla kun ei näitä viestejä tule kovin usein vastaan... =)
mä olen 29v ja mun lapset ovat:tyttö 12v,poika 10v,tyttö kohta 9v,tyttö5v ja poika9kk!yksi olisi vielä korvan takana mutta mieskin pitäisi saada puhuttua ympäri :whistle: =) mutta jos kiinnostaa niin kirjoittele os:widertii@dnainternet.net
 

Yhteistyössä