pitäisköhän lähteä irittelemään ulos grilli tulelle ja odottelemaan erittäin päihtyneitä vieraita :|
Voi sinua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:hiljasta on.. mitä mä teen ku tääl ei kohta oo ketään.. :'(
no lapset nukkuu..Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Voi sinua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:hiljasta on.. mitä mä teen ku tääl ei kohta oo ketään.. :'(
missä perhe on?
Tere tulemast vaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Mä tuun kanssa!*tilaa jo taksia*
Öy nöy... Koitahan laittaa palstaan vipinää =)Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:no lapset nukkuu..Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Voi sinua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:hiljasta on.. mitä mä teen ku tääl ei kohta oo ketään.. :'(
missä perhe on?
mies asuu toisella paikkakunnalla.. |O
no viikon päästä muutan sinne mut ei se nyt tähän hätään auta.. :snotty:
yksinpuhelua..?Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Öy nöy... Koitahan laittaa palstaan vipinää =)Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:no lapset nukkuu..Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Voi sinua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:hiljasta on.. mitä mä teen ku tääl ei kohta oo ketään.. :'(
missä perhe on?
Teepä seAlkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:yksinpuhelua..?Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Öy nöy... Koitahan laittaa palstaan vipinää =)Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:no lapset nukkuu..Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Voi sinua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:hiljasta on.. mitä mä teen ku tääl ei kohta oo ketään.. :'(
missä perhe on?
tai sit alan lukee kaikkia viestejä..ja vastaan JOKAISEEN
moneen asti oot mun kans tääl? ettei ihan yksin tarvii ollaAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Hiljasta on. Kaikki on tietysti jossain mökillä/sukujuhlissa/festareilla/hauskaaviettämässä..... Me vaan täällä :|
No niin ja mikä vitsi tuokin on, ettei telkkarista tule mitään tänään? No tietty se, että kaikilla muilla on hauska juhannusilta meneillään, ja minä istun täällä miehettä....Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Nii oh..
Telkkaristakaan ei tuu mitään ja ei viittis vielä nukkumaankaan mennä :/
jos mä lähen siitä viimesestä.. montas niitä on.. 3 tuhatta ja jotainAlkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Teepä seAlkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:yksinpuhelua..?Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Öy nöy... Koitahan laittaa palstaan vipinää =)Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:no lapset nukkuu..Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Voi sinua :hug:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:hiljasta on.. mitä mä teen ku tääl ei kohta oo ketään.. :'(
missä perhe on?
tai sit alan lukee kaikkia viestejä..ja vastaan JOKAISEEN
Sä olet muuten tosi kaunis =)Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:OHHO ... kertyny sivuja PIKKASEN enemmän
Aikaa en osaa sanoo, mutta varmaan pitkään ollaan Pistän tuossa jossain vaiheessa lapsukaisen nukkumaan (isänsä viereen) ja missäs muualla sitä itseAlkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:moneen asti oot mun kans tääl? ettei ihan yksin tarvii ollaAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Hiljasta on. Kaikki on tietysti jossain mökillä/sukujuhlissa/festareilla/hauskaaviettämässä..... Me vaan täällä :|
heh.. kiitos vaan..Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Sä olet muuten tosi kaunis =)Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:OHHO ... kertyny sivuja PIKKASEN enemmän
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Aikaa en osaa sanoo, mutta varmaan pitkään ollaan Pistän tuossa jossain vaiheessa lapsukaisen nukkumaan (isänsä viereen) ja missäs muualla sitä itseAlkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:moneen asti oot mun kans tääl? ettei ihan yksin tarvii ollaAlkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Hiljasta on. Kaikki on tietysti jossain mökillä/sukujuhlissa/festareilla/hauskaaviettämässä..... Me vaan täällä :|