Mitä sulla on tuossa kuvassa? Nakit ja paistettu kananmuna?Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäisten ystävä;29753987:Tarviiko joku muu apuja?
Pääsiäistipu kämmenellä Läheltä liippas.Mitä sulla on tuossa kuvassa? Nakit ja paistettu kananmuna?
Katsopas, niinpä onkin. Kai tästä on optikolle paineltava...Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäisten ystävä;29754019:Pääsiäistipu kämmenellä Läheltä liippas.
Silmälasit | Specsavers Optikko
Ihana!:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäisten ystävä;29754019:Pääsiäistipu kämmenellä Läheltä liippas.
Silmälasit | Specsavers Optikko
Kestän kyllä vittuiluakin ja itsehän kysyit.Voi kiitos, olette erittäin ystävällinen. En olikaan ilman apuasi selvinnyt varsinkaan vapun päivämäärästä ja helatorstain viikonpäivästä.
En minä vittuile, ihan vilpittömän iloinen olen että viitsit nähdä vaivaa, vaikka läpällä heitinkin toivomuksen. (Ai sinukaupat. Okay.)Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäisten ystävä;29754449:Kestän kyllä vittuiluakin ja itsehän kysyit.
(Mua ei tarvii teititellä).
En minä vittuile, ihan vilpittömän iloinen olen että viitsit nähdä vaivaa, vaikka läpällä heitinkin toivomuksen. (Ai sinukaupat. Okay.)
Olen tosi huono juhlien järjestäjä ja varsinkin, jos on jotain ruoka-ainerajoitteita.No jos ihan oikeeta apua haluat antaa, niin voisin ilahtua hyvistä vinkeistä maidottomiin juhlatarjottaviin, suolaisiin ja makeisiin. Mahdollisimman monipuolisesti pitäis maidotonta olla tarjolla, kun se maidoton on juhlakalu itse. Mulla alkaa lyödä tyhjää, kun kaikessa tuppaa olemaan kermaa, tuorejuustoa, hapanmaitovalmisteita... Soijaa pukkaa.
Harmi että en osaa auttaa. Panostan enemmän tuohon ihmissuhdepuoleen Hauskoja juhlia!Kiitti. Osa noista olikin jo tuttuja, mutta jotain uuttakin oli näemmä päivitetty sitten viimevierailun. Soijaa tarjotaan kaikkeen hapanmaitovalmisteiden korvikkeeksi, vaan kun tuo maidoton ei siitä niin kovasti perusta, niin on vähän ongelmallista. No, etsinnät jatkuvat.
Hieno ketju, annan viisi tähteä ***** nyt aluksi!Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäisten ystävä;29754551:Olen tosi huono juhlien järjestäjä ja varsinkin, jos on jotain ruoka-ainerajoitteita.
Tuolla näyttäs olevan jotain... (sivun lopussa).
Maidoton ruokavalio | Kokatessa roiskuu