täällä huhuilee äippä-78

• Viestiketjun aloittaja -katjuska-
  • Ensimmäinen viesti
-katjuska-
Löytyiskö sähköpostitse kirjoittelevia kamuja? Tylsistynyt siihen, että s.postini kumisee tyhjyyttä. Olisi ihan jees, jos joku samoissa tilanteissa oleva vaihtais ajatuksia aina silloin tällöin.
Eli, tilanteeni: Kaks lasta, toinen tyttö-00 ja toinen poitsi-03. Asustellaa etelä-suomessa omakotitalossa.

mailit osotteeseen kulkurinkuu@hotmail.com jos löytyy aikaa kirjoitteluun.

jytämamma
heips!meillä näköjään aikalailla samoja juttuja!Täällä myös äiti vuosimallia 78 ja mulla on kaksi poikaa,toinen 01 ja toinen 03!Asun myös etelä-suomessa,mutta kerrostalossa!Jos viesti alkoi kiinnostaa,niin vastaathan mulle?Osoitteeni on taru.jylhanmaa@jippii.fi

Katja-78
Moi!
Minä kanssa Kymenlaaksosta, kaks lasta joista tyttö syntynyt 2000 ja poika 2003. Mulle saa kirjoitella, en välttämättä kovin pitkillä meileillä vastaile :ashamed: Mutta jos kiinnostaa osoite on lotta.maria@suomi24.fi

Moi!Täältä löytyy myös vantaalla asuva kahden lapsen äiti.Lapset tyttö01 ja poika04.Asun avoliitossa.Kotona ollut jo kohta vuoden mutta töihin lähdössä ja olisi aina välillä kiva saada viestiä postilaatikkoon. =) osote on jonnapeltola_79@hotmail.com

Yhteistyössä