täällä alko kans urakka...

...elikkäs yksi laihduttaja lisää joukkoon :D . Mun nuorimmainen on nyt 3kk vanha, en imetä ja kiva uimarengas höllyy tossa vatsalla :p . Ostin viime viikol kirjakaupasta sellaisen kirjan, kuin "gi-dieetti". Elikkäs toi juttu perustuu ruuan glykemiaindeksiin, elikkäs siihen, miten kauan ruoka pitää kylläisenä ja verensokerin tasaisena....hyvä kirja, suosittelen satsaamaan sen 15? tohon (ton on kirjottanu Rick Gallop). Mulla siis tavoitteena saada n.12kiloo veke, oon 162cm pitkä ja painan 66kiloo...

Jumbo
Moi vaan! Mulla on kans alkanut sama urakka. Pituus on sama kuin sullakin 162cm ja tällähetkellä painoa 65kg tarkoitus ois 7kg pois. Aloitin sauvakävelyn ja muutin ruokailutottumuksia, yritän olla ilman hiivalla leivottuja (vatsa turpoaa) leipiä. Onnea vaan sullekkin, mitkä sun laihdutus keinot ovat, annappa vinkkejä?

tervetuloa mukaan vaan...mun nuorinmainen on 4kk, mutta mä imetän vielä joten mä en ruuan kanssa oikeen edes laihduta..eli kyllä syön ja paljon...mutta liikuntaa oon yrittäny lisätä..vähän reilussa kahdessakuukaudessa oon saanu painon 8kg alas...no vielä on jäljellä mutta hiljaa hyvä tulee. ei pidä liian kovasti rehkii vaan muistaa myös nauttia vauvasta... :D

Mä siis jätän ruokavaliostani pois kaiken "nopeesti sulavan", syön tasaisin väliajoin ja sopivasti kerralla, eli ei mitään kerran päivässä ähkyjä :D ja yritän olla syömättä ns. kovia rasvoja ja maidot sun muut oon vaihtanu rasvattomaan. Mä yritän syödä myös mahdollisimman terveellisesti, jos vaikka auttais tähän ikuiseen väsymykseenkin =)

Yhteistyössä