Jep!niinku lomilla olis
eikös juu?
Etkö itse saanut unta? Syljitkö lääkkeesi ulos?niinku lomilla olis
eikös juu?
Katukaupassa on sellaisia kuulemma ollut myynnissä kautta aikojen, kertoi muuan pakinoitsijatohtoriEtkö itse saanut unta? Syljitkö lääkkeesi ulos?
Olet kommaripökäle.Kylläpä olet saanut siitä fiksaation. Taidat olla se, joka on saanut sannasta samanlaisen.
..Ilkeilet, kun se on paikalla ja teet aloituksia siitä, kun ei ole paikalla. Ikävöitkö noin kovin!
Oliko toi ilkeilyä?Olet kommaripökäle.
Haiset kuin pökäle ja olet samanvärinen. Lisäksi kannatat kommunismia=kommaripökäle.Oliko toi ilkeilyä?
Entä, jos en. Se tarkoittaa että olet valehtelijaluuseriHaiset kuin pökäle ja olet samanvärinen. Lisäksi kannatat kommunismia=kommaripökäle.
Olisi rauha palstalla jos niuvanniemeläinen jatkuvasti ilkeilevä pahan ilman naarasoletettu lintu poistuisi täältäAapeelle vinkki. Osta 2 € tarjouksena uusin Kauneus ja terveys-lehti, jonka sivulta 62 lähtien on juttu ilmaisesta nettiterapiasta.
”Nettiterapiaan pääsee nopeasti ja ilmaiseksi. Se on tutkimuksissa todettu myös tehokkaaksi, sanoo HUS Psykiatrian linjajohtaja Jan-Henry Stenberg.
äläs nyt innosta kauppaketjun ilkimystä toteemalla että olis muka taitavaVitsit, on kyllä sitten vissiin joku niin taitava kirjoittelija, kun menee noin monen muun kirjoittelijan ihon alle. Pitänee arvostaa, kun saa aikaiseksi jopa itselleen oman ketjun!
Aloittajalla on tuo henkinen kasvu jäänyt ihan lapsen tasolle. Vaikka ikää hänellä onkin ihan aikaihmisen verran.
Täällä ei moisesta kirjoittajasta innostu kukaan muu sen kummemmin kuin sinä. Miksi? Jos joku kirjoittaja ärsyttää, luulis jo tuon ikäisen tietävän mitä silloin tehdään.äläs nyt innosta kauppaketjun ilkimystä toteemalla että olis muka taitava
innostuupi kahta kauheemmin
kirjoittelet nyt itsestäs toisessa persoonassa LOLTäällä ei moisesta kirjoittajasta innostu kukaan muu sen kummemmin kuin sinä. Miksi? Jos joku kirjoittaja ärsyttää, luulis jo tuon ikäisen tietävän mitä silloin tehdään.
Ai sä vaan jatkat. Mones nikki menossa? Ooks jatkanu täällä toisten häiriköintiä siis nyt jo ainakin neljättä vuotta?????kirjoittelet nyt itsestäs toisessa persoonassa LOL
seuraappa vaan mustien kommentointia kyseisestä
jaahasAi sä vaan jatkat. Mones nikki menossa? Ooks jatkanu täällä toisten häiriköintiä siis nyt jo ainakin neljättä vuotta?????
-mulan
Ai niinhän se olikin. "Teitä on monta ja minä olen väärässä". Ei oo jutut muuttuneet.jaahas
saatiin joku uus vainoharhane tänne vanhan seuraks
yx olis riittäny hyvin
ps meitä nikkivierailijoita on aikampaljon että koita muistaa ettei ole yx tosiaktiivi
Ai niinhän se olikin. "Teitä on monta ja minä olen väärässä".
Ei ole uus. Jos et häntä tunne, niin sinä olet uusijaahas
saatiin joku uus vainoharhane tänne vanhan seuraks
yx olis riittäny hyvin
ps meitä nikkivierailijoita on aikampaljon että koita muistaa ettei ole yx tosiaktiivi
juu oonEi ole uus. Jos et häntä tunne, niin sinä olet uusi